  • 1. Data: 2012-05-15 11:14:09
    Temat: Simlock na 6020 - kto wygeneruje kod?
    Od: "T.V." <s...@z...pl>

    Witam, chciałbym odblokować telefon N 6020 posiadający locka w polskim
    Orange.

    IMEI to: 359748005041794

    Dodam iż próbowałem kalkulatorów online i niestety trzy próby to porażka -
    pozostało zatem tylko 2, więc sądzę, że bezpieczniej będzie poczekać na
    pomoc kogoś kto miał z tymi programami więcej doczynienia niż ja.

    Z góry dzięki !

    T.V.

  • 2. Data: 2012-05-15 13:10:26
    Temat: Re: Simlock na 6020 - kto wygeneruje kod?
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 15 May 2012 11:14:09 +0200, "T.V." <s...@z...pl>
    wrote:

> [...]
    >pozostało zatem tylko 2, więc sądzę, że bezpieczniej będzie poczekać na
    >pomoc kogoś kto miał z tymi programami więcej doczynienia niż ja.

    Powinno pomóc. Napisz tylko czy zadziałało.
    #pw+937332756514247+1#

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2012-05-16 11:40:38
    Od: "T.V." <s...@z...pl>

    Dnia Tue, 15 May 2012 13:10:26 +0200, dizel napisał(a):

    > #pw+937332756514247+1#

    Super, kod wskoczyl za pierwszym razem.
    Dzieki wielkie kolego !

    T.V.