  • 1. Data: 2012-05-16 15:15:29
    Temat: Galaxy Ace - warto?
    Od: k...@g...com

    Chcemy kupic telefon na prezent, dla osoby, ktora juz troche sie zapoznala ze
    smartfonami. Myslelismy nad galaxy y, ale 3" wyswietlacz to troche malo. No i ma
    bardzo slaby aparat. Granica to 600 zl i telefon musi byc nowy. Teraz wpadl mi w oko
    galaxy ace. Nie psuje sie to to (jak e52), nie zamula? Umowilem sie juz w sumie z
    gosciem ale dalej mysle i szukam potwierdzenia tej decyzji. Ja uzywam iphone 3g, ma
    wyswietlacz takiej samej wielkosci, ale po prawie 4 latach denerwuje mnie, bo chodzi
    juz woooolniutko. Osobie majacej zostac obdarowana pasuje taka wielkosc - z tego co
    widzialem z zewnatrz sa podobne. Co myslicie, styknie galaxy ace?

  • 2. Data: 2012-05-16 16:58:57
    Temat: Re: Galaxy Ace - warto?
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2012-05-16 15:15, k...@g...com pisze:
> [...]
    widzialem z zewnatrz sa podobne. Co myslicie, styknie galaxy ace?

    telefon od roku dostępny .... czy tak trudno coś o nim znaleźć ? np

    http://bit.ly/IlHPt3

  • 3. Data: 2012-05-16 17:19:58
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 16.05.2012 k...@g...com <k...@g...com> napisał/a:
> [...]
    widzialem z zewnatrz sa podobne. Co myslicie, styknie galaxy ace?

    Nie warto, szukaj czegoś z ARMv7 i 512MB RAM, co najmniej, więcej miejsca
    na aplikacje też się przyda. Nawet tani SE LWW powinien być lepszym wyborem.

    --
    kakmaratgmildotcom

  • 4. Data: 2012-05-17 07:05:57
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 16 Maj, 17:19, kakmar <k...@g...com> wrote:

> [...]
    widzialem z zewnatrz sa podobne. Co myslicie, styknie galaxy ace?

    Mam Galaxy Ace od roku, jestem zadowolony.

    Ircys

  • 5. Data: 2012-05-19 15:00:07
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 12/05/17 07:05, Ircys pisze:

    > Mam Galaxy Ace od roku, jestem zadowolony.
    >
    > Ircys

    rotfl