  • 1. Data: 2012-05-16 21:56:46
    Temat: Nokia Software Updater
    Od: Karol MARCHEWKA <a...@s...pl>

    Kilka miesięcy temu jak odebrałem telefon z serwisu z wgranym nowym
    oprogramowaniem na mojej N5230 miałem jeszcze wolnego jakieś 50MB -
    Instalacje przeróżnych cudów spowodowała spadek do ok 5MB i telefon
    strasznie muli.

    Chciałbym za pomocą oprogramowania Nokia Software Updater wgrać nowe
    oprogramowanie - czy powyższa czynność wyczyści mi wszystko w telefonie
    i wgra nowe oprogramowanie zostawiając +/- 50MB wolnego miejsca czy też
    nadpisze już istniejące pliki nie usuwając tych wszystkich śmieci.

    I jeszcze jedno - telefon jest bez simlocka ale ma soft dedykowany do
    plusa - czy wgranie oprogramowania za pomocą Nokia Software Updater
    spowoduje wgranie softu plusowego czy "oryginalnego"?

    Karol

  • 2. Data: 2012-05-16 22:11:36
    Temat: Re: Nokia Software Updater
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 16 May 2012 21:56:46 +0200, Karol MARCHEWKA
    <a...@s...pl> wrote:

> [...]
    >i wgra nowe oprogramowanie zostawiając +/- 50MB wolnego miejsca czy też
    >nadpisze już istniejące pliki nie usuwając tych wszystkich śmieci.

    Śmieci tych co miałeś na pewno nie będzie, będzie tak jak byś odbierał
    nowy tel z salonu wszystko będzie wywalone.

    >I jeszcze jedno - telefon jest bez simlocka ale ma soft dedykowany do
    >plusa - czy wgranie oprogramowania za pomocą Nokia Software Updater
    >spowoduje wgranie softu plusowego czy "oryginalnego"?

    Plusowego, ale jest taka możliwość żeby wgrał niebrandowany, trzeba
    tylko zmienić product code w telefonie
    Tu masz co i jak: http://forum.symbianos.pl/viewtopic.php?t=2480
    Nie ma tylko PC dla twojej 5230 ale poszukaj w google pewnie
    znajdziesz.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2012-05-16 22:24:36
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 16 May 2012 21:56:46 +0200, Karol MARCHEWKA napisał(a):

> [...]
    > i wgra nowe oprogramowanie zostawiając +/- 50MB wolnego miejsca czy też
    > nadpisze już istniejące pliki nie usuwając tych wszystkich śmieci.

    Do tego nie trzeba wgrywać oprogramowania, wystarczy hard reset

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "O duren kolina, no to teraz mamy przechlapane" - Paweł "robbo" Kamiński

  • 4. Data: 2012-05-18 05:10:28
    Od: Karol MARCHEWKA <a...@s...pl>

    W dniu 2012-05-16 22:11, dizel pisze:

> [...]
    > Tu masz co i jak: http://forum.symbianos.pl/viewtopic.php?t=2480
    > Nie ma tylko PC dla twojej 5230 ale poszukaj w google pewnie

    Witam

    Produkt code zmieniony NSS-em
    Aktualizacja zrobiona poprzez Nokia Software Updater - sort już mam
    nieplusowy

    Tyle tylko, że po uruchomieniu mam wciąż te dane, które chciałem
    pousuwać - chociażby kolekcje w Nokia Ovi, które czort wie jak usunąć.

    Jak można wgrać oprogramowanie do Nokii 5230, aby po odpaleniu była
    totalnie czysta - bez kontaktów, wiadomości, ustawień menu, ulubionych w
    nawigacji czy zainstalowanych aplikacji - tak jak wgrany czysty nowy
    Windows do komputera?

    Karol

  • 5. Data: 2012-05-18 16:19:34
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 18 May 2012 05:10:28 +0200, Karol MARCHEWKA
    <a...@s...pl> wrote:

> [...]
    >totalnie czysta - bez kontaktów, wiadomości, ustawień menu, ulubionych w
    >nawigacji czy zainstalowanych aplikacji - tak jak wgrany czysty nowy

    U mnie po zmianie softu zawsze było czysto, ani kontaktów ani smsów,
    wszystkie aplikacje trzeba było od nowa wgrywać tyle tylko że to był
    inny model, więc nie wiem dlaczego u ciebie to zostało. Może spróbuj
    tak jak radzi Waldek hard reset zrobić, to powinno usunąć
    kontakty,smsy i inne duperele.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2012-05-18 16:56:05
    Od: Karol MARCHEWKA <a...@s...pl>

    W dniu 2012-05-18 16:19, dizel pisze:

> [...]
    > inny model, więc nie wiem dlaczego u ciebie to zostało. Może spróbuj
    > tak jak radzi Waldek hard reset zrobić, to powinno usunąć

    U mnie natomiast zostały kontakty, smsy, ulubione i kolekcje w mapach,
    czy aplikacje.
    Można zatem domniemywać, ze Nokia Software Updater aktualizuje
    oprogramowanie a nie je wgrywa na nowo czego ja oczekuje.

    A co do twardego resetu - po wejściu w menedżera plików wszystkie
    foldery zajmują raptem 2 MB a jak odbierałem telefon z serwisu miałem
    wolnego 50MB a teraz mam niecałe 10MB. Zatem te 40MB to nie fotki czy
    muzyka ale jakieś ukryte pliki systemowe (a nie aplikacje bo te
    instaluję na karcie microSD) - i moje pytanie czy hard reset przywróci
    mi owe 40MB

    Karol

  • 7. Data: 2012-05-18 22:19:37
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Karol MARCHEWKA" <a...@s...pl> napisał :

    > i moje pytanie czy hard reset przywróci mi owe 40MB

    Zrobisz ten hard reset, czy będziesz przez tydzień pytał o te swoje 40mb?