-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!news-xxxfer.readnews.com!postnews.go
ogle.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
From: t...@w...pl
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: Rezygnacja z usługi Co druga minuta gratis w Orange ?
Date: Thu, 17 May 2012 00:52:03 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 37
Message-ID: <17911148.2188.1337241123211.JavaMail.geo-discussion-forums@vbxz8>
References: <jp0f15$b2s$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.3.238.203
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1337241123 2377 127.0.0.1 (17 May 2012 07:52:03 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Thu, 17 May 2012 07:52:03 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <jp0f15$b2s$1@inews.gazeta.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=83.3.238.203;
posting-account=npDOSgoAAADtKPx9OtdyN08d3UI2NYSH
User-Agent: G2/1.0
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1030844
[ ukryj nagłówki ]W dniu środa, 16 maja 2012 16:53:24 UTC+2 użytkownik Darek napisał:
> Orientuje sie ktos w jaki sposób mozna deaktywować usługe Co druga minuta
> gratis w Orange bo nigdzie nie moge tego znalesc na stronie Orange ?
> Z góry dzieki
Wchodzisz na strone uslugi:
http://www.orange.pl/kid,4002009262,id,4002010501,ti
tle,co-druga-minuta-gratis,article.html
I faktycznie nie ma.
Ale trzeba czytac te PDFy na dole, regulaminy uslug.
Otwieramy i:
jak wyłączyć?
14. Usługa wyłączana jest automatycznie po upływie Okresu promocyjnego, o czym
Abonent zostaje poinformowany
SMS-em.
15. Usługę można wyłączyć:
wysyłając SMS o treści NIE pod numer 309 (opłata jak za zwykłego SMS-a zgodnie z
obowiązującym Abonenta
cennikiem usług)
wybór odpowiedniej opcji po zalogowaniu się do Orange on-line, na stronie
www.orange.pl/online (bezpłatnie)
kontakt z Orange Biurem Obsługi Klienta pod numerem *100 (opłata za połączenie
zgodna z obowiązującym
Abonenta cennikiem)
krótkim kodem *110*93*00# [zadzwoń] (bezpłatnie)
połączenie z numerem *500 (opłata za połączenie zgodna z obowiązującym Abonenta
cennikiem).
Wyłączenie Usługi nastąpi najpóźniej w okresie 24 godzin od momentu zlecenia, o czym
Abonent zostanie
poinformowany SMS-em.
Powodzenia
Najnowsze wątki z tej grupy
- Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- Dlaczego sluchawka nie dzwoni?
- Google Play
- Gdzie kosz?
- Kosz, gdzie??
- GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- Dlaczego nie pasuję do świata APLE?
- karta SIM nie działa w konkretnym smartfonie.
- smartfon i zewnętrzny ekran
- Gdzie w smartfonie są SMSy/MMSy ?
- VM i Fakt
- Re: Całujmy ukrów w dupę, tak szybko odchodzą :)
- uwazajmy na haczyki w umowach
- doładowania 5zł
- nawigacyjna dokładność latawca
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=