  • 301. Data: 2010-05-18 15:25:51
    Temat: Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Pod warunkiem, ze Audi w tym czasie nie jest schowane za Polonezem,
    którego
    > za chwilę będzie wyprzedzać i jednym ciągiem Fiata na środku skrzyżowania.
    > Dyskutujemy cały czas o tej konkretnej sytuacji.

    ale polonezy nie sa w stanie jechac 160km/h wiejska droga widzac fiata
    stojacego lub jadacego z niewielka predkoscia

    Icek

  • 302. Data: 2010-05-18 15:28:28
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Icek pisze:
    > widac
    > pare postow wczesniej opisywalem taka sytuacje. Bylem w takiej sytuacji.
    > Mandatu nie dostalem.

    Poczekaj, nie wiem czy dobrze zrozumialem.
    Zaczynasz wyprzedzac kolumne samochodow - ok. Po drodze jednak okazuje
    sie ze trafiasz na skrzyzowanie (podwójną ciągłą, wysepkę, cokolwiek
    podobnego) i wyprzedzasz dalej będąc świadomym iż prawidłowo wykonujesz
    manewr?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 303. Data: 2010-05-18 15:36:39
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > To masz fajne lusterko - widać na nim też to, co jest z przodu i na
    > bocznej drodze? Chętnie kupię.

    > Trzykrotne przekroczenie dopuszczalnej prędkości, w przeciągu
    > sekundy robione ponad 40 metrów - mógł nie być widoczny.

    umarlem ze smiechu.

    Jak patrzysz w lusterko. Widzisz auto. Jezeli patrzysz przez 0,5 sekundy to
    auto jadace 50km/h pokonuje 13 metrow. Mozesz tego nie zauwazyc. Ale auto
    jadace 160km/h pokonuje 44 metry ! Nie da sie przez ulamek sekundy nie
    zauwazyc, ze jakis idiota pedzi 160km/h.

    Wszystko powyzsze pod jednym warunkiem: ze popatrzysz w lusterko

    Icek

  • 304. Data: 2010-05-18 15:40:07
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Widzę, że myślenie to nie jest twoją domeną :)
    > Rozmawiamy o winie i bezpośrednim czynniku, który doprowadził do wypadku,
    > nie o słusznych zachowaniach na drodze.

    do kolizji/wypadku bezposrednio doprowadzil ruch kierownica kierowcy fiata.
    Skrecila i wpadla pod maske audi.

    Szybkosc audi a zatem energia kinetyczna doprowadzila do powstania zniszczen
    wskazanych na fotce

    Gdyby kierowca fiata nie skrecil nie byloby wypadku. Gdyby kierowca audi
    jechal wolniej to skutki bylyby mniejsze ale wypadek pewnie by byl.

    Icek

  • 305. Data: 2010-05-18 15:41:29
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Co za bzdura.

    pochwal sie zatem jakie mamy rodzaje wykroczen. Mnjiejsze wieksze ? Jak sa
    ponumerowane? Ktore jest "gorsze" a ktore "lepsze" ?

    Icek

  • 306. Data: 2010-05-18 15:42:19
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > To był wypadek - nie chcę tego rozpatrywać w innych kategoriach.

    > Bynajmniej - w zupełności do tego wystarczy zachowanie kierowcy z audi.

    sam fakt, ze kierowca audi jechal zbyt szybko nie doprowadzilo do wypadku

    EOT

    Icek

  • 307. Data: 2010-05-18 15:43:04
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Icek pisze:

    > sam fakt, ze kierowca audi jechal zbyt szybko nie doprowadzilo do wypadku

    Oczywiscie ze doprowadzilo do WYPADKU. Gdyby kobieta w fiacie zajechala
    mu droge to przy niewielkiej (obowiazujacej tam) predkosci doszlo by
    najwyzej kolizji drogowej.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 308. Data: 2010-05-18 15:46:44
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    Icek pisze:
    (...)
    > ale polonezy nie sa w stanie jechac 160km/h wiejska droga widzac fiata
    > stojacego lub jadacego z niewielka predkoscia

    Kolejny pseudoargumnet - owszem, są w stanie, choć nie ma to specjalnego
    znaczenia.

  • 309. Data: 2010-05-18 15:52:33
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-05-18, Icek <i...@d...pl> wrote:

    > i jestes w bledzie. Nie wlepia jezeli rozpoczynajac manewr nie bylo go widac
    > a warunki na drodze umozliwialy rozpoczecie manewru

    Ty masz prawo jazdy? Oczywiście, że wlepią. Zwłaszcza jak sie sam
    przyzna, że nie widział co było przed nim przy rozpoczęciu wyprzedzania.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 310. Data: 2010-05-18 15:53:53
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-05-18, Icek <i...@d...pl> wrote:

    > nie. Widze ze moge wyprzedzac choc nie musze widziec auta z pierwszej linii
    > (bo moze byc schowany za TIRem na drugiej pozycji).

    Oczywiście, że nie musisz. Tyle, że za którymś razem się zdziwisz, na
    bardzo krótko zresztą.

    Krzysiek Kiełczewski