eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjaReklamy ciszej? Ni chuja!
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 239

  • 21. Data: 2010-06-17 17:01:08
    Temat: Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>


    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    news:4c1a3ba4$1@news.home.net.pl...
    >W wiadomości
    > news://news-archive.icm.edu.pl/hvcubd$h7u$1@mx1.inte
    rnetia.pl
    > *Ghost* napisał(-a):
    >
    >> Oni wiedza, ze na tym zyskuja, zapewniam, ze Cie lepiej znaja swoj
    >> biznes,
    >> niz Ty ich.
    >
    > Jak oni wiedzą, że na tym zyskują kiedy ja zmieniam kanał z powodu
    > ryczącej reklamy, to mogę już im tylko współczuć. Gdyby były one na tym
    > samym poziomie co emitowany program to pewnie bym nie przełączał. Ale jak
    > już ryknie, że człowieka z butów wyrywa, to zapewniam Cię, że dla mnie
    > mniej pracochłonna jest zmiana kanału niż sciszanie do akceptowalnego
    > poziomu głośności. Ale skoro oni więdzą lepiej co robią, to niech tak
    > będzie, a reklamy niech trafiają w próżnię.

    ;-) Wiedza, wiedza - to wszystko sie mierzy i sprawdza.


  • 22. Data: 2010-06-17 17:20:51
    Temat: Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/hvdkh2$52a$2@mx1.inte
    rnetia.pl
    *Ghost* napisał(-a):

    > ;-) Wiedza, wiedza - to wszystko sie mierzy i sprawdza.

    Ok, ale w takim razie ja odstaję od wyników tych pomiarów. I nikt do
    mnie nie przychodzi sprawdzać czy przełączam kanał w czasie reklamy :P

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675
    ( o o) Wiadomość niesprawdzona przez ESET NOD32 Antivirus
    --ooO-( )-Ooo- ani żaden inny antywirus :P


  • 23. Data: 2010-06-17 19:42:53
    Temat: Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
    Od: z <z...@g...pl>

    Big Jack pisze:

    >> ;-) Wiedza, wiedza - to wszystko sie mierzy i sprawdza.
    >
    > Ok, ale w takim razie ja odstaję od wyników tych pomiarów.

    I ja też.

    Może jestem za mało inteligentny.
    Jeśli już ktoś rozróżnia czyją tubą partyjną jest oglądana stacja ;-)
    taki wtręd ) to reklama napawa go obrzydzeniem i przełącza.
    Jeśli ktoś jest mniej inteligentny to po prostu przełącza bo się reklama
    WYDZIERA) No chyba że reklama jest dla "elyty"i tylko do nich trafia. :-)
    Oczywiście są wyjątki które lubi się oglądać ale po 1000 razy też się
    rzygać chce.

    Niestety coraz częściej nie ma na co przełączyć bo wszędzie w tym czasie
    reklamy. Przypadek?
    I dlatego tv u mnie ustępuje miejsca internetowi albo nagrywarce.
    Wiem, jestem nie jestem miarodajny i reklama pewnie na mnie działa tylko
    że jak mam coś kupić to decyduje moje doświadczenie z tym towarem,
    opinia znajomych, tysiące opinii w sieci i cena. Do reklamy nie mam
    WCALE zaufania może dlatego że od 15 lat pracuję w poligrafii i nie
    jedną reklamę składałem a nawet projektowałem.
    W jakich podręcznikach jest napisane że reklama ma wchodzić na głowę i
    drzeć się do ucha. To jakieś średniowieczne podejście. Ale skoro działa
    to ja już potrzeby nie jestem. Papa.

    z


  • 24. Data: 2010-06-17 19:49:19
    Temat: Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>


    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hvdts5$8fd$1@inews.gazeta.pl...
    > Big Jack pisze:
    >
    > taki wtręd

    Co to jest wtręd?

    >No chyba że reklama jest dla "elyty"i tylko do nich trafia. :-)

    Nie, reklama jest zwykle dla plebsu.

    > Niestety coraz częściej nie ma na co przełączyć bo wszędzie w tym czasie
    > reklamy. Przypadek?

    Absolutnie nie przypadek.

    > I dlatego tv u mnie ustępuje miejsca internetowi albo nagrywarce.

    Przeciez sa stacje bez reklam.

    > Wiem, jestem nie jestem miarodajny i reklama pewnie na mnie działa tylko
    > że jak mam coś kupić to decyduje moje doświadczenie z tym towarem, opinia
    > znajomych, tysiące opinii w sieci i cena. Do reklamy nie mam WCALE
    > zaufania może dlatego że od 15 lat pracuję w poligrafii i nie jedną
    > reklamę składałem a nawet projektowałem.

    Co nie znaczy, ze na Ciebie nie oddzialuje.

    > W jakich podręcznikach jest napisane że reklama ma wchodzić na głowę i
    > drzeć się do ucha. To jakieś średniowieczne podejście. Ale skoro działa to
    > ja już potrzeby nie jestem. Papa.

    Papa.


  • 25. Data: 2010-06-18 10:08:22
    Temat: Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    suchar wrote:
    > Weź se tym VSS w stopy strzel
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/D%C5%BAwi%C4%99k_(muzyk
    a)
    > Barwa dźwięku: zależy od ilości i __częstotliwości__ składowych
    > harmonicznych dźwięku

    w Twoim cytacie nie ma słowa które mówi, że zmiana częstotliwości powoduje
    zmianę głosności ( co jest oczywistą nieprawdą). zaprezentuj mi jakikolwiek
    przykład np. lektora w reklamie który po zmianie częstotliwości dźwięku mowy
    staje sie głosniejszy i jednocześnie nie piszczy jak mysz. poczytaj może
    najpierw co to jest częstotliwość.

    co do tematu dźwięku to zajmuje się regulacja i korekcją dźwięku w
    nadajnikach radiowych FM więc bardzo dobrze wiem co mozna zrobić aby przy
    tej samej głośności subiektywe odczucie sluchacza bedzie wskazywało, że
    reklama jest głosniejsza.

    --
    VSS
    http://vss.pl
    http://vss.posadzdrzewo.pl



  • 26. Data: 2010-06-18 10:10:35
    Temat: Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Ghost wrote:
    > ;-) Wiedza, wiedza - to wszystko sie mierzy i sprawdza.

    ale sa pewne rzeczy niemierzalne, np związane z TV. pomiar wykonuje sie na
    grupie osób które podają swoje odczucia i na tej podstawie okresla się
    wynik.

    --
    VSS
    http://vss.pl
    http://vss.posadzdrzewo.pl



  • 27. Data: 2010-06-18 10:15:46
    Temat: Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    zenek wrote:
    > Slyszales kiedykolwiek o czyms takim jak dynamika ?

    własnie dynamika zabija np. polskie stacje UKF. Pomiary które wykonuje
    wskazują, ze 90% stacji FM w polsce uzywając kompresorów dynamiki powoduje,
    ze maksymalna dewiacja 75kHz jest wykorzystywana w 99% ! i niewazne czy gośc
    gra na skrzypcach, gra ostre techno czy gość w studiu gada wiadomości -
    wszyscy zamykają wskaźniki wysterowania. czy jest cicho czy głosno w źródle
    na wyjściu zawsze jest max.

    --
    VSS
    http://vss.pl
    http://vss.posadzdrzewo.pl



  • 28. Data: 2010-06-18 12:05:52
    Temat: Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>


    Użytkownik "VSS" <v...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hvfgmr$fph$1@inews.gazeta.pl...
    > Ghost wrote:
    >> ;-) Wiedza, wiedza - to wszystko sie mierzy i sprawdza.
    >
    > ale sa pewne rzeczy niemierzalne, np związane z TV. pomiar wykonuje sie na
    > grupie osób które podają swoje odczucia i na tej podstawie okresla się
    > wynik.

    Jestes w mylnym bledzie, metod pomaru skutecznosci reklamy jest calkiem
    sporo. Niektore nie wymagaja udzialu wprost osob "napromieniowanych".


  • 29. Data: 2010-06-18 12:09:05
    Temat: Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>


    Użytkownik "VSS" <v...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hvfgin$f4k$1@inews.gazeta.pl...
    > suchar wrote:
    >> Weź se tym VSS w stopy strzel
    >> http://pl.wikipedia.org/wiki/D%C5%BAwi%C4%99k_(muzyk
    a)
    >> Barwa dźwięku: zależy od ilości i __częstotliwości__ składowych
    >> harmonicznych dźwięku
    >
    > w Twoim cytacie nie ma słowa które mówi, że zmiana częstotliwości powoduje
    > zmianę głosności ( co jest oczywistą nieprawdą). zaprezentuj mi
    > jakikolwiek przykład np. lektora w reklamie który po zmianie
    > częstotliwości dźwięku mowy staje sie głosniejszy i jednocześnie nie
    > piszczy jak mysz. poczytaj może najpierw co to jest częstotliwość.
    >
    > co do tematu dźwięku to zajmuje się regulacja i korekcją dźwięku w
    > nadajnikach radiowych FM więc bardzo dobrze wiem co mozna zrobić aby przy
    > tej samej głośności subiektywe odczucie sluchacza bedzie wskazywało, że
    > reklama jest głosniejsza.

    Ona faktycznie jest glosniejsza i glosnosc wieksza - w sensie sredniej
    energii wypromieniowanej przez glosniki. "Oszukiwane" sa jedynie mierniki.


  • 30. Data: 2010-06-18 17:52:25
    Temat: Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
    Od: "Wiewior" <j...@f...j.yc>

    Użytkownik "VSS" <v...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hvfh0i$gsc$1@inews.gazeta.pl...
    > własnie dynamika zabija np. polskie stacje UKF. Pomiary które wykonuje
    > wskazują, ze 90% stacji FM w polsce uzywając kompresorów dynamiki
    > powoduje, ze maksymalna dewiacja 75kHz jest wykorzystywana w 99% ! i
    > niewazne czy gośc gra na skrzypcach, gra ostre techno czy gość w studiu
    > gada wiadomości - wszyscy zamykają wskaźniki wysterowania. czy jest cicho
    > czy głosno w źródle na wyjściu zawsze jest max.

    Stacje, jak stacje - 99% nagrań (poza muzyką pwoażną) jest przygotowana tak,
    żeby wykorzystywać maksimum poziomu.

    --
    Wiewior
    j...@t...cy
    Kazde urzadzenie elektryczne dziala lepiej,
    jezeli jest podlaczone do zasilania

strony : 1 . 2 . [ 3 ] . 4 ... 10 ... 20 ... 24


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: