  • 31. Data: 2010-06-18 22:51:01
    Temat: Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
    Od: "VSS" <n...@v...pl>

    Ghost wrote:
    > Użytkownik "VSS" <v...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jestes w mylnym bledzie, metod pomaru skutecznosci reklamy jest
    > calkiem sporo. Niektore nie wymagaja udzialu wprost osob
    > "napromieniowanych".

    a gdzie ja napisałem cokolwiek o reklamie ??

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 32. Data: 2010-06-18 22:54:20
    Od: "VSS" <n...@v...pl>

    Ghost wrote:
    > Ona faktycznie jest glosniejsza i glosnosc wieksza - w sensie sredniej
    > energii wypromieniowanej przez glosniki. "Oszukiwane" sa jedynie
    > mierniki.

    A co chcesz oszukac w mierniku ?

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 33. Data: 2010-06-19 10:23:20
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "VSS" <n...@v...pl> napisał w wiadomości

    > a gdzie ja napisałem cokolwiek o reklamie ??

    To Ty nie o reklamie piszesz w watku, w ktorym wszyscy prawia o reklamie i
    ktorego tytul wskazuje, ze jest o reklamie? Nic a nic?

  • 34. Data: 2010-06-19 10:25:11
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > A co chcesz oszukac w mierniku ?

    W sensie, ze mierniki pozornie wskazuja, ze poziom nie jest wyzszy
    (maksymalne wychylenie).

  • 35. Data: 2010-06-20 21:33:28
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Użytkownik "SW3" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
    Dnia 16-06-2010 o 13:51:10 Ghost <g...@e...pl> napisał(a):

    > Wszystko zalezy od metod pomiaru, obawiam sie, ze trudno bedzie
    > zaproponowac takie ktore wszystkich zadowola.

    Reklamodawcy - jw. + reklama która denerwuje może słabo zachęcić do
    skorzystania z oferty

    Hehehe ... ale się ubawiłem :-)
    Skuteczność reklamy interesuje jedynie WŁAŚCICIELA.

    Pokaż mi własciciela np. PLUS GSM

    To nie tak wygląda jak myślicie, w tych spółkach siedzą
    zwyczajne robole, etatowcy, kontraktowcy itd. nikomu nie zależy
    na tym aby reklama była skuteczna, zlecanie reklam służy
    wyprowadzaniu kasy z tych spółek, a nie reklamowaniu czegokolwiek :-)
    Jeżeli Panu prezesowi emisję spotu proponują dwie firmy ...
    ... to którą wybierze?

    Tą która mu więcej da pod stołem :-)

    Zauwazyłem że etatowcy, czyli większość tutaj na grupie, nie
    rozumieją zasad rynkowych :-)))))))))))

    Tomy M.

  • 36. Data: 2010-06-20 21:34:27
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    > Dla targetu, ludzie po prostu sa rozni.

    Chłopie! Toż on się grzecznie pyta DLA JAKIEGO TARGETU?!

    poczytaj o słowie: TARGET w reklamach.

    Tomy M.

  • 37. Data: 2010-06-20 21:36:24
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > W jakich podręcznikach jest napisane że reklama ma wchodzić na głowę i
    > drzeć się do ucha. To jakieś średniowieczne podejście. Ale skoro działa to
    > ja już potrzeby nie jestem. Papa.

    Nie działa ... i nie musi. Koszty reklamy to prosty
    i skuteczny sposó wyprowadzania zysków ze spółek
    które nie mają właściciela.

    Tomy M.

  • 38. Data: 2010-06-21 10:29:09
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Tomy M." <t...@a...com> napisał w wiadomości

    > Chłopie! Toż on się grzecznie pyta DLA JAKIEGO TARGETU?!
    >
    > poczytaj o słowie: TARGET w reklamach.

    Rzeco?

  • 39. Data: 2010-06-21 10:30:14
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie działa ... i nie musi. Koszty reklamy to prosty
    > i skuteczny sposó wyprowadzania zysków ze spółek
    > które nie mają właściciela.

    Opowiesz o tym cos wiecej?

  • 40. Data: 2010-06-21 10:32:35
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > ... to którą wybierze?
    >
    > Tą która mu więcej da pod stołem :-)
    >
    > Zauwazyłem że etatowcy, czyli większość tutaj na grupie, nie

    A, no to nie mam wiecej pytan.