eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjaReklamy ciszej? Ni chuja!Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!not-f
    or-mail
    From: "Ghost" <g...@e...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
    Date: Thu, 17 Jun 2010 21:49:19 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 36
    Message-ID: <hvducd$bv3$1@mx1.internetia.pl>
    References: <4c188f25$0$19171$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvabt9$hnr$1@usenet.news.interia.pl> <hvacfi$6jk$1@news.onet.pl>
    <hvadvo$25u$1@mx1.internetia.pl> <o...@s...linksys>
    <hvcubd$h7u$1@mx1.internetia.pl> <4c1a3ba4$1@news.home.net.pl>
    <hvdkh2$52a$2@mx1.internetia.pl> <4c1a596f$1@news.home.net.pl>
    <hvdts5$8fd$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-253-224-59.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1276804302 12259 77.253.224.59 (17 Jun 2010 19:51:42 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 17 Jun 2010 19:51:42 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.telewizja:261762
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hvdts5$8fd$1@inews.gazeta.pl...
    > Big Jack pisze:
    >
    > taki wtręd

    Co to jest wtręd?

    >No chyba że reklama jest dla "elyty"i tylko do nich trafia. :-)

    Nie, reklama jest zwykle dla plebsu.

    > Niestety coraz częściej nie ma na co przełączyć bo wszędzie w tym czasie
    > reklamy. Przypadek?

    Absolutnie nie przypadek.

    > I dlatego tv u mnie ustępuje miejsca internetowi albo nagrywarce.

    Przeciez sa stacje bez reklam.

    > Wiem, jestem nie jestem miarodajny i reklama pewnie na mnie działa tylko
    > że jak mam coś kupić to decyduje moje doświadczenie z tym towarem, opinia
    > znajomych, tysiące opinii w sieci i cena. Do reklamy nie mam WCALE
    > zaufania może dlatego że od 15 lat pracuję w poligrafii i nie jedną
    > reklamę składałem a nawet projektowałem.

    Co nie znaczy, ze na Ciebie nie oddzialuje.

    > W jakich podręcznikach jest napisane że reklama ma wchodzić na głowę i
    > drzeć się do ucha. To jakieś średniowieczne podejście. Ale skoro działa to
    > ja już potrzeby nie jestem. Papa.

    Papa.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: