eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjaReklamy ciszej? Ni chuja!Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: z <z...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
    Date: Thu, 17 Jun 2010 21:42:53 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 29
    Message-ID: <hvdts5$8fd$1@inews.gazeta.pl>
    References: <4c188f25$0$19171$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvabt9$hnr$1@usenet.news.interia.pl> <hvacfi$6jk$1@news.onet.pl>
    <hvadvo$25u$1@mx1.internetia.pl> <o...@s...linksys>
    <hvcubd$h7u$1@mx1.internetia.pl> <4c1a3ba4$1@news.home.net.pl>
    <hvdkh2$52a$2@mx1.internetia.pl> <4c1a596f$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-86-63-131-11.nplay.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1276803781 8685 86.63.131.11 (17 Jun 2010 19:43:01 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 17 Jun 2010 19:43:01 +0000 (UTC)
    X-User: zch280672
    X-Antivirus: avast! (VPS 100617-1, 2010-06-17), Outbound message
    In-Reply-To: <4c1a596f$1@news.home.net.pl>
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.telewizja:261761
    [ ukryj nagłówki ]

    Big Jack pisze:

    >> ;-) Wiedza, wiedza - to wszystko sie mierzy i sprawdza.
    >
    > Ok, ale w takim razie ja odstaję od wyników tych pomiarów.

    I ja też.

    Może jestem za mało inteligentny.
    Jeśli już ktoś rozróżnia czyją tubą partyjną jest oglądana stacja ;-)
    taki wtręd ) to reklama napawa go obrzydzeniem i przełącza.
    Jeśli ktoś jest mniej inteligentny to po prostu przełącza bo się reklama
    WYDZIERA) No chyba że reklama jest dla "elyty"i tylko do nich trafia. :-)
    Oczywiście są wyjątki które lubi się oglądać ale po 1000 razy też się
    rzygać chce.

    Niestety coraz częściej nie ma na co przełączyć bo wszędzie w tym czasie
    reklamy. Przypadek?
    I dlatego tv u mnie ustępuje miejsca internetowi albo nagrywarce.
    Wiem, jestem nie jestem miarodajny i reklama pewnie na mnie działa tylko
    że jak mam coś kupić to decyduje moje doświadczenie z tym towarem,
    opinia znajomych, tysiące opinii w sieci i cena. Do reklamy nie mam
    WCALE zaufania może dlatego że od 15 lat pracuję w poligrafii i nie
    jedną reklamę składałem a nawet projektowałem.
    W jakich podręcznikach jest napisane że reklama ma wchodzić na głowę i
    drzeć się do ucha. To jakieś średniowieczne podejście. Ale skoro działa
    to ja już potrzeby nie jestem. Papa.

    z

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: