eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjaReklamy ciszej? Ni chuja!Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!not-f
    or-mail
    From: "Ghost" <g...@e...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
    Date: Thu, 17 Jun 2010 19:01:08 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 21
    Message-ID: <hvdkh2$52a$2@mx1.internetia.pl>
    References: <4c188f25$0$19171$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvabt9$hnr$1@usenet.news.interia.pl> <hvacfi$6jk$1@news.onet.pl>
    <hvadvo$25u$1@mx1.internetia.pl> <o...@s...linksys>
    <hvcubd$h7u$1@mx1.internetia.pl> <4c1a3ba4$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-253-224-59.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1276794210 5194 77.253.224.59 (17 Jun 2010 17:03:30 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 17 Jun 2010 17:03:30 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.telewizja:261759
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    news:4c1a3ba4$1@news.home.net.pl...
    >W wiadomości
    > news://news-archive.icm.edu.pl/hvcubd$h7u$1@mx1.inte
    rnetia.pl
    > *Ghost* napisał(-a):
    >
    >> Oni wiedza, ze na tym zyskuja, zapewniam, ze Cie lepiej znaja swoj
    >> biznes,
    >> niz Ty ich.
    >
    > Jak oni wiedzą, że na tym zyskują kiedy ja zmieniam kanał z powodu
    > ryczącej reklamy, to mogę już im tylko współczuć. Gdyby były one na tym
    > samym poziomie co emitowany program to pewnie bym nie przełączał. Ale jak
    > już ryknie, że człowieka z butów wyrywa, to zapewniam Cię, że dla mnie
    > mniej pracochłonna jest zmiana kanału niż sciszanie do akceptowalnego
    > poziomu głośności. Ale skoro oni więdzą lepiej co robią, to niech tak
    > będzie, a reklamy niech trafiają w próżnię.

    ;-) Wiedza, wiedza - to wszystko sie mierzy i sprawdza.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: