eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjaReklamy ciszej? Ni chuja!Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!not-f
    or-mail
    From: "Ghost" <g...@e...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
    Date: Fri, 18 Jun 2010 14:09:05 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 23
    Message-ID: <hvfnpg$2r2$1@mx1.internetia.pl>
    References: <4c188f25$0$19171$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvabt9$hnr$1@usenet.news.interia.pl> <hvarg9$1ukb$1@opal.icpnet.pl>
    <hvb34m$fvv$1@usenet.news.interia.pl> <hvfgin$f4k$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-253-224-59.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1276863088 2914 77.253.224.59 (18 Jun 2010 12:11:28 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 18 Jun 2010 12:11:28 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.telewizja:261771
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "VSS" <v...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hvfgin$f4k$1@inews.gazeta.pl...
    > suchar wrote:
    >> Weź se tym VSS w stopy strzel
    >> http://pl.wikipedia.org/wiki/D%C5%BAwi%C4%99k_(muzyk
    a)
    >> Barwa dźwięku: zależy od ilości i __częstotliwości__ składowych
    >> harmonicznych dźwięku
    >
    > w Twoim cytacie nie ma słowa które mówi, że zmiana częstotliwości powoduje
    > zmianę głosności ( co jest oczywistą nieprawdą). zaprezentuj mi
    > jakikolwiek przykład np. lektora w reklamie który po zmianie
    > częstotliwości dźwięku mowy staje sie głosniejszy i jednocześnie nie
    > piszczy jak mysz. poczytaj może najpierw co to jest częstotliwość.
    >
    > co do tematu dźwięku to zajmuje się regulacja i korekcją dźwięku w
    > nadajnikach radiowych FM więc bardzo dobrze wiem co mozna zrobić aby przy
    > tej samej głośności subiektywe odczucie sluchacza bedzie wskazywało, że
    > reklama jest głosniejsza.

    Ona faktycznie jest glosniejsza i glosnosc wieksza - w sensie sredniej
    energii wypromieniowanej przez glosniki. "Oszukiwane" sa jedynie mierniki.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: