  • 11. Data: 2011-07-11 07:08:00
    Temat: Re: Reklama Skody - Tour de France
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    DoQ wrote:
    > Witam,
    >
    > Jak wam się widzi nowa reklama Skody?
    > http://www.youtube.com/watch?v=iu1zXA0BBBE
    > IMHO jedna z ciekawszych reklam ostatnio, aż miło popatrzeć :-)

    jest niezła choć sie szybko opatrzy...

  • 12. Data: 2011-07-11 11:56:07
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Jak wam się widzi nowa reklama Skody?

    cóż, mnie się ona nie podoba, dla pasjonata motoryzacji np. rzucanie kołami
    rowerowymi po samochodzie to wręcz obelga, otwieranie drzwi i rysowanie po
    murze to demolka :-)
    co innego reklama VW Craftera, reklama skierowana do tych, którzy używają
    tych samochodów jako wołów roboczych, wiadomo, że auta mają zarabiać,
    no chyba, że ta Skoda ma trafiać do zarządzających flotami i nieść przekaz
    typu "nieważne co twoi pracownicy będą robić z tymi autami, te i tak będą
    jeździć" to w tym kontekście jest OK,

    brat

  • 13. Data: 2011-07-11 12:16:53
    Od: Dominik <m...@g...pl>

    W dniu 2011-07-10 21:20, mister pisze:

    > nie zacheca do zakupu poflotowych samochodow skoda. chociaz nie wiem,
    > czy sa one w polsce w ogole oferowane.

    Są - sam taką jeżdżę. Znaczy flotową, później jest sprzedawana.
    A reklama - sympatyczna :)

    --
    Dominik
    Octavia/Cordoba

  • 14. Data: 2011-07-11 12:27:55
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2011-07-11 11:56, bratPit[pr] pisze:
    > no chyba, że ta Skoda ma trafiać do zarządzających flotami i nieść
    > przekaz typu "nieważne co twoi pracownicy będą robić z tymi autami, te i
    > tak będą jeździć" to w tym kontekście jest OK,

    Jest tak wytrzymała że można otrzeć drzwi, wybrudzić siedzenia butem a
    nawet wylać napój na szybę i nadal będzie jechała ! Niesamowita
    wytrzymałość.

  • 15. Data: 2011-07-11 14:29:36
    Od: "gosmo" <t...@m...pl>

    Użytkownik "bratPit[pr]" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przekaz typu "nieważne co twoi pracownicy będą robić z tymi autami, te
    > i tak będą jeździć" to w tym kontekście jest OK,

    Skoda to mało "eksluzywne" auto. To raczej osobowy robol, auto do
    sponiewierania. Więc imo dobrze trafili ;)

  • 16. Data: 2011-07-11 14:30:55
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 11/07/2011 10:56, bratPit[pr] wrote:

    > cóż, mnie się ona nie podoba, dla pasjonata motoryzacji np. rzucanie
    > kołami rowerowymi po samochodzie to wręcz obelga, otwieranie drzwi i
    > rysowanie po murze to demolka :-)

    Pasjonaci motoryzacji nie kupują Fabii diesel.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 17. Data: 2011-07-12 11:06:14
    Od: "..Aldi..Romek.." <r...@p...fm>

    Użytkownik "Pietia" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Mi się bardzo podoba. Duży plus dla marketoidów, ze nei dali kolejnego
    > wypucowanego auta z chujową ambietnową muzyczką i światłami miast w nocy
    > w tle.
    >
    > Emocje - chcieli przekazać i przekazują.
    >
    > Choć auta szkoda troche ;) Ale z drugiej strony dla mnie to pozytyw,
    > przekaz idzie taki, że to skoda daje Ci pozytywne emocje. I to chodzi, a
    > nie o lakier.
    >
    > A za rowery kolejny plus.

    uważam dokładnie tak samo, chodzi o emocje i te emocje widać
    na razie tylko raz widziałem to gdzieś w telewizji, ale fajnie mi się
    kojarzy...

  • 18. Data: 2011-07-13 07:51:34
    Temat: Reklama Skody - Tour de France
    Od: " bd" <b...@W...gazeta.pl>

    DoQ <p...@g...com> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Jak wam się widzi nowa reklama Skody?
    > http://www.youtube.com/watch?v=iu1zXA0BBBE
    > IMHO jedna z ciekawszych reklam ostatnio, aż miło popatrzeć :-)

    tak to najciekawsza reklama motoryzacyjna ostatnich lat, chcieli przekazac emocje to
    przekazali,
    polaczyli walke o zwyciestwo w TDF z poswieceniem Skody ;) i im sie to udalo.

    Przewaznie daza do zaspokojenia rzadzy posiadania luksusu, a ten kto ma kupic auto za
    2 czy 3 paki
    i tak nie oglada TV i nie czyta gazet kupuje to co mu sie podoba, a czasem to co
    kupil sasiad ktory
    tez kupil to co mu sie podoba bo rekama na niego nie dziala ;) gdyz czasem kupil to
    co wypada w
    danych kregach w ktorych sie braca

    Co do profanacji fana samochodow, jaka profanacja, zarysowane drzwi, ubrudzona
    tapicerka -
    poczytajcie ile macie z dbania o auto gdy stara baba wam zajedzie droge na
    skrzyzowaniu, lub
    zostawicie na parkingu i jakas ciota wam skasuje calkowicie pojazd o ktory dbaliscie
    latami.

    auto to tylko auto, trza dbac aby bylo bezpieczne i wytrzymalo nasz czas
    eksploatacji, a i tak
    przyjdzie taki moment gdzie ktos lub cos zniweczy wszystkie nasze wysilki czasowe i
    finansowe,
    reklama jest dla mnie COOL szkoda, ze malo takich fajnych spotow jest w mediach.

    oby takich wiecej ;)

    PS. Reklamuja, iz maja 42 mb/s, a i szybciej, zaszyjesz sie w lesie pooddychac
    swiezynka, i kurnia jak
    jest EDGE to juz swieto lasu ;)