  • 1. Data: 2011-07-10 13:18:33
    Temat: [Wroclaw] Ma ktoś interfejs do renault - sprawdzenie błędu ABS
    Od: R <r...@p...pl>

    Witam,

    Przy okazji regeneracji tylnej belki patałachy skopały mi coś z ABS (*)
    i losowo zapala mi się i gaśnie kontrolka ABS + serv (Laguna I ph2). W
    zasadzie jak dłużej pojeżdżę to gaśnie na stałe, więc może kwestia czy
    hamulce są zimne/ciepłe - wszystko jedno.

    Jako, że firma która to robiła to raczej kowale a nie mechanicy (*),
    zanim trzeci raz do niego pojadę chcę mieć rozeznanie co się dzieje, bo
    mój czas i nerwy sobie cenię bardziej niż użeranie się z partaczem.

    Wobec powyższego pytanie, czy szanowni grupowicze z Wrocławia dysponują
    i interfejsem do renault i 5 minutami wolnego czasu - chciałbym odczytać
    jaki błąd zgłasza system żebym wiedział co dalej z tym fantem.

    Oferuję wdzięczność i browar/colę :)
    Najlepiej dzisiaj/jutro do południa (niestety).

    R.

    (*) namiary na patałachów dostałem ze sklepu z częściami, w necie zero
    informacji, zaryzykowałem i mam - wszystko opiszę w osobnym wątku jak
    zakończę perypetie z tymi kolesiami - wówczas dostaną stosowne rekomendacje

  • 2. Data: 2011-07-10 13:48:18
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-10 13:18, R pisze:

> [...]
    > zasadzie jak dłużej pojeżdżę to gaśnie na stałe, więc może kwestia czy
    > hamulce są zimne/ciepłe - wszystko jedno.

    Stawiam na czujniki ABS, mogli coś urwać.
    W moim starym Fordzie przewody były poprowadzone przy belce. Niestety o
    ile przednie były pojedyncze i można było wymienić tylko jeden z nich,
    to tylne występowały razem jako jedna nierozbieralna część.

    M.