eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › wariujące spalanie
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 2

  • 1. Data: 2011-07-01 00:49:49
    Temat: wariujące spalanie
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    oplowski silnik benz 1,8 16v, x18xe, R4
    podczas jazdy miód i malina, wtryski 2,3-3,3ms, chodzi jak marzenie.
    na wolnych obrotach wtryski 4ms, wg kompa 1,7 l/h (nominalnie 1,1-1,2), aż
    sie trzęsie z tego pijaństswa, a czego nie przepali, to wyleje wydechem.
    podciśnienia sprawdzone, krokowy czysty, komputer resetowany. no nie ma sie
    do czego przyczepić, gdyby na postoju nie palił jak smok.
    wygląda na lewe powietrze, ale obroty stabilne 960, żadnych zdławień ani
    kichnięć, zatykany dolot gasi motor.
    Wystarczy podnieść obroty do 1100, aby czas wtrysków spadł do 2,3 i dalej wg
    mapy

    na gazie 2-gen identycznie. jeździ aż miło (nowy reduktor), a na wolnych coś
    go zalewa.
    Kable i świece NGK, 40 tyś, lekki biały nalot (2 z 4 udało sie wykręcić i
    obejrzeć).
    Sonda? ukł. zapłonowy? ecu?

    Jacek



  • 2. Data: 2011-07-06 23:27:16
    Temat: Re: wariujące spalanie
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:iuiuie$4ig$1@inews.gazeta.pl...
    > oplowski silnik benz 1,8 16v, x18xe, R4
    > podczas jazdy miód i malina, wtryski 2,3-3,3ms, chodzi jak marzenie.
    > na wolnych obrotach wtryski 4ms, wg kompa 1,7 l/h (nominalnie 1,1-1,2), aż
    > sie trzęsie z tego pijaństswa, a czego nie przepali, to wyleje wydechem.
    > podciśnienia sprawdzone, krokowy czysty, komputer resetowany. no nie ma
    > sie do czego przyczepić, gdyby na postoju nie palił jak smok.
    > wygląda na lewe powietrze, ale obroty stabilne 960, żadnych zdławień ani
    > kichnięć, zatykany dolot gasi motor.
    > Wystarczy podnieść obroty do 1100, aby czas wtrysków spadł do 2,3 i dalej
    > wg mapy
    >
    > na gazie 2-gen identycznie. jeździ aż miło (nowy reduktor), a na wolnych
    > coś go zalewa.
    > Kable i świece NGK, 40 tyś, lekki biały nalot (2 z 4 udało sie wykręcić i
    > obejrzeć).
    > Sonda? ukł. zapłonowy? ecu?

    EGR. wyglądało jakby był otwarty, chociaż fizycznie dało sie trzpieniem
    poruszać.
    po zaślepieniu problem nie występuje

    Jacek


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: