  • 1. Data: 2011-07-01 01:25:51
    Temat: Fotoradary
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    Czy ja dobrze uslyszalem - od jutra ITD ma prawo kontrolowac wszystkie
    samochody ?

    To chyba i fotoradary wdrozy do uzytku.

    J.

  • 2. Data: 2011-07-01 01:30:24
    Temat: Re: Fotoradary
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-07-01 01:25, J.F. pisze:

    > Czy ja dobrze uslyszalem - od jutra ITD ma prawo kontrolowac wszystkie
    > samochody ?
    >
    > To chyba i fotoradary wdrozy do uzytku.

    No ITD w ogóle ma przejąć wszystkie FR od policji i zbudować
    automagiczny system kontroli ruchu który będzie integrował fotoradary i
    odcinkowe pomiary prędkości

  • 3. Data: 2011-07-01 01:31:40
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-01 01:25, J.F. pisze:

    > Czy ja dobrze uslyszalem - od jutra ITD ma prawo kontrolowac wszystkie
    > samochody ?
    > To chyba i fotoradary wdrozy do uzytku.

    Na pewno ... przecież w tym kraju wdrożyć coś to szast prast ;)

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 4. Data: 2011-07-01 07:20:13
    Od: "szufla" <b...@p...pl>

    > To chyba i fotoradary wdrozy do uzytku.

    No, panstewko troche dorobi, wszak w 3 lata zadluzyli nas o 100mld zl. :)

    "Wysokosc mandatów wzrosnie. Za przekroczenie dozwolonej predkosci na
    terenie zabudowanym o 10 do 20 km/h zaplacimy 200 zl, na terenie
    niezabudowanym - 150 zl, zas na autostradzie i drodze ekspresowej - 100 zl.
    Przekroczenie predkosci o ponad 50 km/h bedzie kosztowalo w miescie 700 zl,
    na pozostalych drogach - odpowiednio 600 i 500 zl."

    "A ITD zapowiada, ze dla kierowców przekraczajacych predkosc nadchodza
    ciezkie czasy. - Docelowo dokupimy do 300 nowych fotoradarów tak, aby nie
    bylo pustych masztów - dodaje Alvin Gajadhur. Do tego czasu puste maszty
    beda zakrywane, zas "czynne" oznaczone tablicami ostrzegawczymi."

    sz.

  • 5. Data: 2011-07-01 09:03:23
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > Czy ja dobrze uslyszalem - od jutra ITD ma prawo kontrolowac wszystkie
    > samochody ?
    >
    > To chyba i fotoradary wdrozy do uzytku.

    ITD zawsze mialo uprawnienia do kontrolowania wszystkich pojazdów.
    A od dzis dochodzi im obsluga fotoradarów stacjonarych.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 6. Data: 2011-07-01 10:34:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości

    >No ITD w ogóle ma przejąć wszystkie FR od policji i zbudować
    >automagiczny system kontroli ruchu który będzie integrował fotoradary

    To ja wiem, i przejecie chyba juz nastapilo, wiec dzis wypadaloby
    uruchomic choc kilka, nawet w trybie recznym :-)

    >odcinkowe pomiary prędkości

    Ciekawe co z tego wyjdzie, bo to raczej nie ma sensu, chyba ze na
    obszarze jednej wioski.

    J.

  • 7. Data: 2011-07-01 10:35:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" napisał w wiadomości

    >Na pewno ... przecież w tym kraju wdrożyć coś to szast prast ;)

    A widzisz jakis problem ? Automatycznie nie bedzie, ale pod reczna
    robote wszystko bylo :-)

    J.

  • 8. Data: 2011-07-01 10:44:18
    Od: Martin Fox <e...@s...com>

    On Fri, 01 Jul 2011 01:25:51 +0200, J.F. wrote:

    > Czy ja dobrze uslyszalem - od jutra ITD ma prawo kontrolowac wszystkie
    > samochody ?
    >
    > To chyba i fotoradary wdrozy do uzytku.

    "atrapy wciąż można spotkać na drogach w całym kraju. W samej
    Wielkopolsce delegatura Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad
    nie zdemontowała 22 atrap. Kiedy to zrobi? - Nie spieszymy się z tym, bo
    uważamy, że poprawiają one bezpieczeństwo na drogach. Jak dostaniemy
    wyraźne polecenie z inspektoratu, wtedy atrapy usuniemy - mówi Tadeusz
    Łuka z GDDKiA w Poznaniu.

    Kolejnych 20 atrap podlega samorządom. Też nie zostały usunięte.

    Nie pomalowano również na widoczny z daleka żółty kolor skrzynek, do
    których wkłada się fotoradary. A inspektorat dopiero dzisiejszej nocy
    wyznaczał miejsca, w których pojawią się urządzenia rejestrujące
    prędkość. - W czerwcu przejęliśmy urządzenia od policji. To nie są
    sprawy, które da się zrobić z dnia na dzień. Ale działamy zgodnie z
    prawem. Okres przejściowy wynosi trzy lata, mamy więc jeszcze czas -
    twierdzi Aleksander Żołędziowski z Wielkopolskiego Inspektoratu
    Transportu Drogowego."

    http://wiadomosci.gazeta.pl/
    Wiadomosci/1,80273,9873849,Fotoradary__klapa_zamiast
    _rewolucji.html

    Przy takim okresie przejściowym, to dopiero się zaczną martwić za dwa
    lata i jedenaście miesięcy, więc nie ma co liczyć na szybkie pomalowanie
    słupków, ostrzeganie o radarach itp.

    --
    Martin Fox

  • 9. Data: 2011-07-01 11:01:38
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-07-01 10:44, Martin Fox pisze:
    > prawem. Okres przejściowy wynosi trzy lata, mamy więc jeszcze czas -

    ooo kur.... rece opadaja. tempo typowo polskie. ale na pewno taki okres
    przejsciowy nie jest przypadkowy, pewnie ktos "na gorze" ma 2 lata do
    emerytury i nie chce sobie robic problemu :|

    --
    venioo

  • 10. Data: 2011-07-01 11:45:24
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Fri, 1 Jul 2011 08:44:18 +0000 (UTC), Martin Fox
    <e...@s...com> wrote:

    >Przy takim okresie przejściowym, to dopiero się zaczną martwić za dwa
    >lata i jedenaście miesięcy, więc nie ma co liczyć na szybkie pomalowanie
    >słupków, ostrzeganie o radarach itp.

    Zawsze obywatele mogą sami pomalować, w czynie społecznym. Razem z
    okienkiem :-)
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski