  • 61. Data: 2009-11-06 08:34:40
    Temat: Re: Rekawiczki
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Henry(k) pisze:
> [...]

    Tfardziele :)

    > Wolf-5 twierdził że -10 stopni to nie mróz tylko orzeźwiający
    > chłodek ;-)

    No a jak? :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 62. Data: 2009-11-06 08:36:30
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    XX YY pisze:
    > czyli zgodnie z instrukcjami zdjecia w trakcie mrozow nie
    > rekawiczkami lub nie aparatem cyfrowym.

    A worków nie należy wkładać na głowę, małych części spożywać, a przed
    zażyciem skontaktować się...
    A ja zawsze się zastanawiałem dla kogo piszą takie rzeczy :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /kiedy będziesz dobrym fotografem? gdy stwierdzisz, że nie potrzeba aparatu/

  • 63. Data: 2009-11-06 19:06:45
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 6 Lis, 09:34, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Tfardziele :)

    > No a jak? :)
    Kiedy mieszkalem niedaleko Chicago, to minus 40 obojetnie czy
    Celsjusza , czy Farenheita bywalo czesto i trzymalo dlugo. Zycie jakos
    nie ustawalo wszysce spacerowali jak latem tzn. w samochodach. Robilem
    zdjecia Nikonem F5 bez rekawic. Nawalil tylko stojak Bogen, czyli
    amerykanski Manfrotto. Luzy sie zrobily i trzaba bylo dociagnac
    plastikowe sciagacze, a te popekaly przy pierwszej probie.
    Pozdrawiam StaM

  • 64. Data: 2009-11-06 20:03:12
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Janko Muzykant napisał:
    > A worków nie należy wkładać na głowę, małych części spożywać, a przed
    > zażyciem skontaktować się...
    > A ja zawsze się zastanawiałem dla kogo piszą takie rzeczy :)

    Dla prawników, żeby nie mieli się do czego przyczepić i zarobić. Idiota
    i tak sobie zrobi krzywdę