  • 1. Data: 2009-11-03 23:34:43
    Temat: Rekawiczki
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Jakich rękawiczek używacie do robienia zdjęć w trakcie mrozów?

  • 2. Data: 2009-11-04 00:25:26
    Temat: Re: Rekawiczki
    Od: Leszek Drwal <l...@a...pl>

    Użytkownik Mateusz Ludwin napisał:
    > Jakich rękawiczek używacie do robienia zdjęć w trakcie mrozów?

    Cieplych :)

  • 3. Data: 2009-11-04 01:25:44
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Leszek Drwal:

    > Cieplych :)

    To nie takie proste. Standardowe ciepłe utrudniają operowanie pstryczkami.

  • 4. Data: 2009-11-04 01:46:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mateusz Ludwin" h...@t...hamstera.pl

    > Jakich rękawiczek używacie do robienia zdjęć w trakcie mrozów?

    Czarnych. Ręce to nie oskrzela -- nie zapalą się od byle mrozu.
    Zapytaj raczej, co robić, gdy stabilizator łapie po 2 sekundach
    a komar po 1 sekundzie dobiera się do łydki? :)

    Ja nic nie robiłem z komarem -- nie miałem szans w takiej walce,
    więc ignorowałem bandytę. :)

    Zdejmujesz rękawice, robisz serię zdjęć, oglądasz na monitorku,
    idziesz dalej, aż tu nagle wpadasz na pomysł, że można ulżyć
    rękom, w których trzymasz rękawice... Wkładasz więc rękawice
    do kieszeni... Po czym zastanawiasz się... Wyjmujesz je
    z kieszeni i nakładasz je na ręce... :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2009-11-04 06:35:32
    Od: ps <p...@g...pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > Jakich rękawiczek używacie do robienia zdjęć w trakcie mrozów?

    Żadnych. W czasie mrozów do robienia zdjęć używam, tak samo jak i w inną
    pogodę, aparatu fotograficznego.

    BP NMSP :D

  • 6. Data: 2009-11-04 07:17:40
    Od: "elm" <spamno_elmstreet02malpayahoo.pl>

    Użytkownik "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> napisał w wiadomości grup
    > Jakich rękawiczek używacie do robienia zdjęć w trakcie mrozów?
    > --
    > Omniscient, omnipotent, omnipresent, without judgment
    >
    > Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com

    W sklepie na necie widziałem coś takiego:)
    http://sklep.dfv.pl/rekawiczki-k-2066.html

    pzdr
    elm

  • 7. Data: 2009-11-04 07:24:27
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    > Jakich rękawiczek używacie do robienia zdjęć w trakcie mrozów?

    wygodnych , a majtki mam z grubej bawełny, ...kretyskie pytanie

  • 8. Data: 2009-11-04 08:21:06
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 4 Nov 2009 02:25:44 +0100, Mateusz Ludwin napisał(a):

    > To nie takie proste. Standardowe ciepłe utrudniają operowanie pstryczkami.

    Trzeba było sobie kupić porządny aparat ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 9. Data: 2009-11-04 09:02:36
    Od: "wekon" <w...@o...pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:hcqmho$q5l$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > a komar po 1 sekundzie dobiera się do łydki? :)
    >
    > Ja nic nie robiłem z komarem -- nie miałem szans w takiej walce,

    Komar w trakcie mrozu? Jakiś pancerniak....

    wekon

  • 10. Data: 2009-11-04 09:11:48
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 4 Nov 2009 00:34:43 +0100, Mateusz Ludwin napisał(a):

    > Jakich rękawiczek używacie do robienia zdjęć w trakcie mrozów?

    Kolega stosuje taki zabawny rękawiczkowy patent, że ma rękawiczki bez
    palców, nakrywane taką wielką "łapą" bezpalcową.
    Nie mogę znaleźć zdjęcia - to takie jakby połączenie rękawiczek rowerowych
    (choć te są z normalnego polaru) i takich rękawiczkowych kieszeni dla
    dzieci i himalaistów, od dołu ta kieszeń jest rozcięta tak, że daje się
    zdjąć i można używać palców do operowania na guziczkach bez ściągania
    całych rękawiczek.
    Kupił to gdzieś w lumpie za grosze, ale może da się nabyć też w jakichś
    normalnych sklepach (może turystycznych?).

    Alternatywnie można poszukać maksymalnie cienkich i dopasowanych do rąk
    rękawiczek, tak żeby nie utrudniały pracy, ale to zależy ile masz pieniędzy
    (materiały) i jaki masz próg zimna (bo nie ogrzeją tak dobrze, to jasne).

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net