  • 11. Data: 2009-11-04 09:25:07
    Temat: Re: Rekawiczki
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>

    Użytkownik "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> napisał w wiadomości
    news:hcqi73.7i0.1@teren.hamstera.pl...
    > Jakich rękawiczek używacie do robienia zdjęć w trakcie mrozów?

    Widze, że Twoje pytanie sprowokowało kretyńskie odpowiedzi, ale tak to jest
    jak pytanie trafia do teoretyków.

    Na lekki mróz albo nie używam żadnych, albo cienkich materiałowych. Na spory
    mróz IMO najlepszym rozwiązaniem jest założenie dwóch par. Pod spodem masz
    cienkie polarowe które umożliwiają wygodną pracę, a na wierzchu jakieś grube
    i ciepłe. Wtedy do robienia zdjęć ściągasz tylko te wierzchnie.

    Pozdrawiam
    Winetoo

  • 12. Data: 2009-11-04 09:29:38
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> napisał w wiadomości
    > Jakich rękawiczek używacie do robienia zdjęć w trakcie mrozów?

    To mi podsunelo mysl, ze moze czas na menu aparatu sterowane glosem ;-)

    Thomas

  • 13. Data: 2009-11-04 09:37:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wekon" hcrgjd$f7f$...@n...news.neostrada.pl

    > Komar w trakcie mrozu? Jakiś pancerniak....

    Latem też robię zdjęcia. :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2009-11-04 09:50:07
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> napisał:

    > Jakich rękawiczek używacie do robienia zdjęć w trakcie mrozów?
    > [...]

    Ja sobie kupiłem w zeszłym roku cos takiego:

    www.allegro.pl/item792531432_rekawice_neoprenowe_beh
    r_idealne_na_chlody_xxl.html

    Zaznaczam jednak, ze w praktyce jeszcze ich nie wypróbowałem - nie miałem
    zeszłej zimy okazji robienia zdjęć na mrozie.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 15. Data: 2009-11-04 09:52:58
    Od: Pawel Brzozowski <b...@y...ru>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > Jakich rękawiczek używacie do robienia zdjęć w trakcie mrozów?

    Używam dokładnie takich:
    http://sklep.e-gory.pl/product/353955/R%C4%99kawiczk
    i%20LAFUMA%20MITTSTOP
    Moim zdaniem sprawdzają się.

    Natomiast na większe mrozy (powiedzmy poniżej -15 st.) i długotrwałe
    fotografowanie, rozwiązanie takie jak wspominał Winetoo, czyli jakiś
    softshell pod spód i łapawice na wierzch. Łapawice ściągane tylko na
    zdjęcia.

    Pozdrawiam,
    --
    Paweł Brzozowski
    ___________________________________

    fotografia w Twórczych Bieszczadach
    http://www.fotowarsztaty.com

    e-gory.pl najwyższy poziom górski
    http://www.e-gory.pl

  • 16. Data: 2009-11-04 10:08:27
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>

    Użytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Kolega stosuje taki zabawny rękawiczkowy patent, że ma rękawiczki bez
    > palców, nakrywane taką wielką "łapą" bezpalcową.
    > Nie mogę znaleźć zdjęcia - to takie jakby połączenie rękawiczek rowerowych
    > (choć te są z normalnego polaru) i takich rękawiczkowych kieszeni dla
    > dzieci i himalaistów, od dołu ta kieszeń jest rozcięta tak, że daje się
    > zdjąć i można używać palców do operowania na guziczkach bez ściągania
    > całych rękawiczek.
    > Kupił to gdzieś w lumpie za grosze, ale może da się nabyć też w jakichś
    > normalnych sklepach (może turystycznych?).

    Można - moja żona ma takie. Kupiła w jakiejś sieci sklepów sportowych (chyba
    GoSport, ale nie jestem pewien).

    Pozdrawiam
    Winetoo

  • 17. Data: 2009-11-04 10:10:43
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>

    Użytkownik "Thomas" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> napisał w wiadomości
    >
    > To mi podsunelo mysl, ze moze czas na menu aparatu sterowane glosem ;-)

    A po co menu? Ja u siebie menu używam tylko by sformatować kartę lbu zmienić
    jasność wyświetlacza. Do reszty używanych funkcji mam dedykowane przyciski.

    Pozdrawiam
    Wineoo

  • 18. Data: 2009-11-04 10:32:48
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Henry(k) wrote:

    > Trzeba było sobie kupić porządny aparat ;-)

    Mam najporządniejszy APS-C.

  • 19. Data: 2009-11-04 10:36:28
    Od: Leszek Drwal <l...@a...pl>

    Użytkownik Mateusz Ludwin napisał: