  • 81. Data: 2010-02-06 16:45:21
    Temat: Re: Rejestrator trasy - test
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:hkh8ao$cb3$3@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Ja nagrywam na płytę, uzbiera się cała płytka to zabieram dokumentację i
    > do dzieła. Bo niestety mailem wysłać się nie da, znaczy się da ale nikt
    > się tym nie zajmie.

    Heh a jak trafisz na jakiegos popieprzonego koksa i Ci chalupe podpali i
    zone zgwalci ? A moze BMW profilatycznie wycinasz?

    --
    Picasso

  • 82. Data: 2010-02-06 19:49:49
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia 6 Feb 2010 11:57:00 +0100, to napisał(a):

    > Można pojechać prosto, potem wiaduktem w Pileckiego i tam zwrócić.

    Urocza literówka ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 83. Data: 2010-02-06 23:21:36
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 06 Feb 2010 15:31:53 +0100, J.F. napisał(a):

    > Na razie tak. A jak kiedys bedziesz jechal 100 po zasniezonej drodze,
    > i po poslizgu trafisz w przechodnia, to tez chetnie sie przyznasz i
    > poprosisz o samoukaranie w wysokosci 1 roku bez zawiasow ? :-)

    A co mi pozostanie?

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 84. Data: 2010-02-06 23:22:08
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 06 Feb 2010 13:58:51 +0100, J.F. napisał(a):

    > Karta 4GB pozwala na 1.5h materialu, a po co wiecej ?
    > Sa i karty 32GB.

    Tylko z tym, że wiekszoc urzadzeń obsługuje tylko te do 2GB i koniec.

  • 85. Data: 2010-02-06 23:28:47
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 6 Feb 2010 23:21:36 +0100, Adam Płaszczyca wrote:

    >A co mi pozostanie?

    Poczekac na proces i dostac rok w zawiasach, albo zeznawac ze sie
    jechalo jakies 70, to moze bedzie pol roku :-)

    J.

  • 86. Data: 2010-02-07 01:17:36
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 06 Feb 2010 23:28:47 +0100, J.F. napisał(a):

    > Poczekac na proces i dostac rok w zawiasach, albo zeznawac ze sie
    > jechalo jakies 70, to moze bedzie pol roku :-)

    Wybieram wariant - jechać 50km/h i nie trafić.

  • 87. Data: 2010-02-07 09:35:23
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    glang pisze:
    > było już kilka razy więc postanowiłem przetestować jeden z dostępnych na
    > rynku. nie będę pisał który żeby nie robić reklamy ale jakby co
    > zapraszam na priva
    > wynik testu tak na szybko:
    > noc:
    > http://w708.wrzuta.pl/film/ay1uIvlLqMh/pict0002
    > dzień:
    > http://w652.wrzuta.pl/film/aDcQ2JaGRNG/pict0002
    >
    > sprzęt za kilka stówek więc generalnie każdego stać tak jak na CB :)

    I jak mnie nagrasz, to w sadzie udowodnie, ze czas na tym rejestratorze
    nie wiadomo jak jest ustawiony (zegar bez homologacji), bo moglem jechac
    ja, albo w okolicy tej godziny przesiadlem sie z kolega.
    I dupa blada, bo ja wskaze kierujacego, bo mam taki obowiazek (siebie
    lub mozliwe, ze kolega) ale sad nie bedzie w stanie jednoznacznie
    ustalic kierujacego.

    Zreszta tak samo latwo polozyc dowody z fotoradaru jak nie widac twarzy
    kierujacego

    Nawet kiepski prawnik polozy takie "dowody" od reki, jeszcze przed
    sniadaniem.

    MarcinJM

  • 88. Data: 2010-02-07 10:53:21
    Od: " budrys22" <b...@g...pl>

    Za trzysta złociszy można mieć fajną CarCamOne - produkt niemiecki,
    niezniszczalny. Do tego karta SD 2 MB - czterdzieści minut ciagłej
    rejestracji (można zapetlić). A dzieje się na drodze. Trochę moich filimików
    na: http://www.jakjedziesz.pl
    Pozdrawiam

    Budrys

  • 89. Data: 2010-02-07 10:53:28
    Od: " budrys22" <b...@g...pl>

  • 90. Data: 2010-02-07 11:23:18
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 07 Feb 2010 09:35:23 +0100, MarcinJM wrote:
> [...]
    >kierujacego
    >Nawet kiepski prawnik polozy takie "dowody" od reki, jeszcze przed

    A sad ci uwierzy, albo dla przykladu podwoi grzywne ..

    Albo wysle zdjecie do ekspertyzy, ukarze za niewskazanie kierujacego,
    i obciazy kosztem bieglego ..

    J.