  • 91. Data: 2010-02-07 11:29:42
    Temat: Re: Rejestrator trasy - test
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    J.F. pisze:

    > A sad ci uwierzy, albo dla przykladu podwoi grzywne ..
    >
    > Albo wysle zdjecie do ekspertyzy, ukarze za niewskazanie kierujacego,
    > i obciazy kosztem bieglego ..

    Alez ja wskaze: dwoch mozliwych kierujacych w okolicach tej godziny.
    Sad nie moze mnie skazac na grzywne nie majac pewnosci, ze to ja
    kierowalem auto.
    Zabawa polega na tym, ze w takiej sytuacji na sadzie spoczywa ustalenie
    kto z tej dwojki kierowal. Swiadek, zdjecie, cokolwiek, co jednoznacznie
    wskazaloby sprawce.

    W kazdej innej sytuacji, jesli do czynu przyzna sie kilka osob, a mogla
    go dokonac tylko jedna to myslisz ze sad skaze wszystkich na ilosc lat
    do odsiadki podzielic na ilosc osob?

    MarcinJM

  • 92. Data: 2010-02-07 11:52:29
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 7 Feb 2010 01:17:36 +0100, Adam Płaszczyca wrote:

    >Wybieram wariant - jechać 50km/h i nie trafić.

    To czemu przeszkoczyles przez row, i przez barierke :-)

    J.

  • 93. Data: 2010-02-07 18:29:34
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 07 Feb 2010 11:52:29 +0100, J.F. napisał(a):

    > To czemu przeszkoczyles przez row, i przez barierke :-)

    Bo jechałem wolniej?

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 94. Data: 2010-02-07 21:57:27
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 7 Feb 2010 18:29:34 +0100, Adam Płaszczyca wrote:

    >Bo jechałem wolniej?

    Ale nieprzepisowo szybko :-)

    I jakbys naprawde jechal wolniej, to bys nie przeskoczyl :-)

    J.

  • 95. Data: 2010-02-07 23:09:08
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-02-07, MarcinJM <m...@i...pl> wrote:

> [...]
    >
    > W kazdej innej sytuacji, jesli do czynu przyzna sie kilka osob, a mogla
    > go dokonac tylko jedna to myslisz ze sad skaze wszystkich na ilosc lat

    Myślisz, że sąd nie wpadnie na banalny pomysł pt. temu panu wierzymy jak
    się przyznaje, a temu nie?

    Krzysiek Kiełczewski

  • 96. Data: 2010-02-07 23:28:45
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > Ja tu nie widzę idioty w dostawczaku tylko paru w osobówkach którzy
    > blokują prawy pas próbując się wbić jak sieroty na lewy zamiast pojechać
    > kawałek dalej i zmienić go płynnie.

    Efekty "nauczan" blokersow, trzeba zaraz na poczatku bo tam dalej zostanie
    odebrane jako cwaniactwo...

    --
    Picasso

  • 97. Data: 2010-02-08 09:14:42
    Od: "dobromir" <q...@j...qq>

    > Myślisz, że sąd nie wpadnie na banalny pomysł pt. temu panu wierzymy jak
    > się przyznaje, a temu nie?

    ciekawe sadownictwo

  • 98. Data: 2010-02-08 09:16:14
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    Kuba (aka cita) pisze:
    > i jestes dumny ze swojej przebiegłości?
    >
    > Kurwa, co Tobą kieruje, ze masz taką zaciętość, gnido?

    Właśnie tacy ograniczeni ludzie jak ty :)

    --
    krzysiek82

  • 99. Data: 2010-02-08 09:17:11
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    to pisze:
    > Czyli chcesz opchnąć nieużyteczny szmelc? To jest ta Twoja legendarna
    > uczciwość?

    nie pomyślałeś, że komuś przyda się do czegoś innego?

    --
    krzysiek82

  • 100. Data: 2010-02-08 09:30:09
    Od: "dobromir" <d...@m...pl>

    Użytkownik " budrys22" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Za trzysta złociszy można mieć fajną CarCamOne - produkt niemiecki,
    > niezniszczalny. Do tego karta SD 2 MB - czterdzieści minut ciagłej

    a w jakim formacie nagrywa?