  • 111. Data: 2010-02-09 00:05:49
    Temat: Re: Rejestrator trasy - test
    Od: "kietlak" <k...@p...onet.pl>

    > Sprobuj tym:
    > http://mediainfo.sourceforge.net/pl

    Poniżej to co polecony powyżej program wyświetla przy przykładowym nagraniu:

    Format : AVI
    Format/Informacja : Audio Video Interleave
    Rozmiar pliku : 327 MB
    Czas trwania : 8 min.
    Całkowita przepływność bitów : 5.358 Kb/s

    Wideo
    ID : 0
    Format : M-JPEG
    ID kodeka : MJPG
    Czas trwania : 8 min.
    Przepływność bitów : 5.294 Kb/s
    Szerokość : 640 pikseli
    Wysokość : 480 pikseli
    Proporcje obrazu : 4:3
    Szybkość wyświetlania klatek : 29,970 kl/s
    Rozdzielczość : 8 bitów
    bity/(piksele*ramki) : 0.575
    Rozmiar strumienia : 323 MB (99%)

    Audio
    Format : PCM
    Ustawienia formatu, bez endiana : Little
    Ustawienia formatu, znak : Unsigned
    ID kodeka : 1
    ID kodeka/Wskazówka : Microsoft
    Czas trwania : 8 min.
    Rodzaj przepływności : Stała
    Przepływność bitów : 64,0 Kb/s
    Kanały : 1 kanał
    Częstotliwość próbkowania : 8.000 Hz
    Rozdzielczość : 8 bitów
    Rozmiar strumienia : 3,90 MB (1%)
    Przeplot, czas trwania : 511 ms (15,31 klatek wideo)

  • 112. Data: 2010-02-09 12:24:40
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Sat, 6 Feb 2010 23:22:08 +0100,
    Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> screamed:

    > Tylko z tym, że wiekszoc urzadzeń obsługuje tylko te do 2GB i koniec.

    SD 4GB nie łykną? (Nie SDHC)

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
    [ 12:24:25 user up 12343 days, 0:19, 1 user, load average: 0.09, 0.04, 0.59 ]

    Everything ends badly. Otherwise it wouldn't end.

  • 113. Data: 2010-02-09 14:41:43
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-02-09 12:24, Artur M. Piwko pisze:
    > In the darkest hour on Sat, 6 Feb 2010 23:22:08 +0100,
    > Adam Płaszczyca<t...@o...spamnie.org.pl> screamed:

    > SD 4GB nie łykną? (Nie SDHC)

    Przy SD 4GB sam format jest jeszcze SD, ale filesystem FAT(16) przy 4GB
    zaczyna mieć niestandardowe parametry, na których proste implementacje
    fat (a takie właśnie w takim sprzęcie są) wywalają się (lub robią jaja
    dopiero przy dostępach do niektórych obszarów)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 114. Data: 2010-02-09 18:40:17
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 9 Feb 2010 00:05:49 +0100, w <4b7098cf$1@news.home.net.pl>, "kietlak"
    <k...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Format : M-JPEG
    > ID kodeka : MJPG

    Czyli obraz to Motion JPEG, co zresztą było do przewidzenia, bo tak samo
    zapisują praktycznie wszystkie urządzenia (aparaty cyfr. itp.)

    > Audio
    > Format : PCM

    A dźwięk w ogóle niekompresowany -- uwagi jw.

  • 115. Data: 2010-02-10 16:10:25
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Tue, 09 Feb 2010 14:41:43 +0100,
    BartekK <s...@N...org> screamed:

> [...]
    > fat (a takie właśnie w takim sprzęcie są) wywalają się (lub robią jaja
    > dopiero przy dostępach do niektórych obszarów)

    Większy jest tylko klaster. Ja do tej pory nie spotkałem się z
    urządzeniem, które by nie wspierało 64 KB klastrów. Stąd pytanie czy tak
    jest w przypadku tej kamery.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:219B ]
    [ 16:08:17 user up 12344 days, 4:03, 1 user, load average: 0.02, 0.10, 0.68 ]

    This screen intentionally left blank.

  • 116. Data: 2010-02-10 19:00:57
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 10 Feb 2010 16:10:25 +0100, Artur M. Piwko wrote:

    >Większy jest tylko klaster.

    Wystarczajacy powod zeby sie nagle zrobilo niestandardowo.
    W paru miejscach programu trzeba jednak wykazac sie dodatkowym
    mysleniem.

    >Ja do tej pory nie spotkałem się z
    >urządzeniem, które by nie wspierało 64 KB klastrów.

    Jak wzglednie nowe, to prawdopodobienstwo "dobrego oprogramowania"
    wzrasta.
    Ale skoro nie obsluguja SDHC, to nie sa takie nowe :-)

    J.

  • 117. Data: 2010-02-11 10:42:10
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-02-05 20:02, Jimiasty pisze:

    > chyba masz drobny problem ze zrozumieniem prostego tekstu

    Nie wydaje mi się.

    A.