  • 51. Data: 2010-02-05 21:10:47
    Temat: Re: Rejestrator trasy - test
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    Panowie opamiętajcie się !!
    napisałem tego posta bo co jakis czas pojawia się dyskusja na ten temat
    tym co piszą o ORMO itp współczuję i przytoczę sytuację z przedwczoraj
    jadę za ciężarówką. na poboczu widzę jadący skuter. prędkość około 40-50
    km/h. błoto pośniegowe oczywiście na poboczu. ciężarówka mija skuter,
    kierownik skutera wpada w poślizg rzuca nim w prawo i lewo i się przewraca
    na środek pasa. dzięki Bogu z naprzeciwka nic nie jechało więc go ominałem.
    gdybym go przejechał jak myślicie w naszym kraju kto by za to miał wyrok?
    nie pacjent na skuterze przy minus 10 stopni, jadący po śniegu, błocie i
    lodzie.

    nie piszcie więc o donoszeniu bo wyglada na to że wychodzi mierzenie kogoś
    własną miarą.

    nie mówię że nigdy tego nie zrobię ale musi to być już na prawdę
    niebezpieczna sytuacja. ewentualnie jak widzę radiowóz i "niekaralnych"
    łamiących nachalnie przepisy to też można to wykorzystać ale ...

    co do sprzętu to na allegro proszę wpisać w wyszukiwarce "rejestrator
    trasy". za kilka stówek są tylko 2 aukcje w tym jedna kamera

    jakby ktoś był zainteresowany zakupem to podam linka do zakupu za 399 zł :)
    pzdr
    GL

  • 52. Data: 2010-02-05 21:21:52
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    glang pisze:

    > co do sprzętu to na allegro proszę wpisać w wyszukiwarce "rejestrator
    > trasy". za kilka stówek są tylko 2 aukcje w tym jedna kamera

    A co to za cudo ma za "guziczki" wokół obiektywu?
    Diody podświetlające IR?

    Można to wyłaczyć? Bo akurat w samochodowym zastosowaniu to będzie tylko
    przeszkadzać odbijając się od szyby, bo przecież i tak niczego przed
    samochodem nie oświetli.

    > jakby ktoś był zainteresowany zakupem to podam linka do zakupu za 399 zł :)

    No podaj, podaj, bo na Allegro droższe.

    I nie czaj się tak z tymi linkami - jest to związane z tematyką grupy
    więc możesz spokojnie podać linka i nie robić z tym żadnych podchodów.

  • 53. Data: 2010-02-05 21:25:57
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > A co to za cudo ma za "guziczki" wokół obiektywu?
    > Diody podświetlające IR?

    tak dokładnie diody. ale powiem szczerze że nie zauważyłem żeby
    przeszkadzały. jutro to sprawdzę. dzisiaj jeździłem busem po nocy i spoko
    nic nie widać

    wiesz zaraz SPAM i te sprawy :)
    pzdr
    GL

  • 54. Data: 2010-02-05 21:38:42
    Od: "RUN" <m...@p...onet.pl>

    > jakby ktoś był zainteresowany zakupem to podam linka do zakupu za 399 zł
    > :)
    > pzdr
    > GL

    sprytnie, sprytnie

    powodzenia

    MAciej

  • 55. Data: 2010-02-05 21:39:37
    Od: "RUN" <m...@p...onet.pl>

    > jakby ktoś był zainteresowany zakupem to podam linka do zakupu za 399 zł
    > :)
    > pzdr
    > GL

    ile taki filmik 2u minutowy zajmuje miejsca na karcie ?

    MAciej

  • 56. Data: 2010-02-05 21:44:30
    Od: LEPEK <gdzies@wsi>

    glang pisze:
    > Panowie opamiętajcie się !!

    Każdy tu swoją opinię wyraża i to chyba dobrze...

    > nie piszcie więc o donoszeniu bo wyglada na to że wychodzi mierzenie
    > kogoś własną miarą.

    Pogadaj z Krzyśkiem82 - z jednych okazja czyni złodzieja, z innych
    donosiciela :/

    > nie mówię że nigdy tego nie zrobię ale musi to być już na prawdę
    > niebezpieczna sytuacja. ewentualnie jak widzę radiowóz i "niekaralnych"
    > łamiących nachalnie przepisy to też można to wykorzystać ale ...

    Dokładnie - do wykorzystania, jako czarna skrzynka takie coś sie nadaje,
    jak na pustej drodze ktoś ci zajedzie, jak na czerwonym wyskoczy i
    udowodnić trzeba. Ale - jak widzisz - istnieją osobniki, co kolekcjonują
    nagrania w celu przekazywania policji i seryjnego karania - a to już
    JEST CHORE :| Niektórym jednak powinni zabronić instalowania
    czegokolwiek na szybie, jak na Słowacji ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 57. Data: 2010-02-05 22:38:58
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 5 Feb 2010 21:10:47 +0100, glang wrote:
    >Panowie opamiętajcie się !!
    >napisałem tego posta bo co jakis czas pojawia się dyskusja na ten temat
    >tym co piszą o ORMO itp współczuję i przytoczę sytuację z przedwczoraj

    No coz - kamil zadal ci pytanie - co jest celem testu, dyskusja byla
    potem.

> [...]
    >nie pacjent na skuterze przy minus 10 stopni, jadący po śniegu, błocie i

    Wydaje mi sie ze niekoniecznie - generalnie raczej sie slyszy
    narzekanie jakie te sady lagodne niz jakie srogie.

    Ale kamera wcale moze nie pomoc - widac bedzie ze sie przewrocil ale
    to Ty nie zachowales bezpiecznego odstepu wzdloz i wszerz.
    No chyba ze podejda literalnie - jechal na poboczu, wiec nie ustapil
    pierwszenstwa przy wlaczaniu sie do ruchu :-)

    >nie piszcie więc o donoszeniu bo wyglada na to że wychodzi mierzenie kogoś
    >własną miarą.

    Niektorzy maja takie ciagoty.

    Co zasadniczo mowiac wcale nie powinno byc zle odbierane, ale w Polsce
    zyjemy :-)

    >co do sprzętu to na allegro proszę wpisać w wyszukiwarce "rejestrator
    >trasy". za kilka stówek są tylko 2 aukcje w tym jedna kamera
    >jakby ktoś był zainteresowany zakupem to podam linka do zakupu za 399 zł :)

    Musze sie kiedys przyjrzec, ale na oko to sporo komorek by sie
    nadawalo w tym celu, za koszt moze karty pamieci .. a jakosc w sam raz
    - za malo na donoszenie, wystarczajaco zeby niewinnosc udowodnic.

    J.

  • 58. Data: 2010-02-05 22:42:59
    Od: LEPEK <gdzies@wsi>

    J.F. pisze:

    > No chyba ze podejda literalnie - jechal na poboczu, wiec nie ustapil
    > pierwszenstwa przy wlaczaniu sie do ruchu :-)

    Spycypficzne pyczycie hymyry ;)

    Włączył się do ruchu...

    Pozdr,

  • 59. Data: 2010-02-05 23:13:18
    Od: "kietlak" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > trasy". za kilka stówek są tylko 2 aukcje w tym jedna kamera
    >
    > jakby ktoś był zainteresowany zakupem to podam linka do zakupu za 399 zł

    Tak dla porównania podam linki do filmików z mojej kamerki
    (pojawiające się wstrząsy są wynikiem prowizorycznego montażu):
    http://www.jakjedziesz.pl/events/show/id/53
    http://www.jakjedziesz.pl/events/show/id/44

    Moja kamerka to CarCamOne którą kupiłem za 320 PLN
    http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=
    9118
    a w sklepie http://karambol.pl/ widziałem później na regale taniej,
    tylko nie wiem dlaczego nie widzę w ich sklepie internetowym.

    kietlak

  • 60. Data: 2010-02-06 00:18:36
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 5 Feb 2010 05:55:49 -0800 (PST), Jimiasty napisał(a):

    > To sie nazywa koniec swiata. A moze chcialbys miec kamere w domu zebym
    > mogl zobaczyc czy zony ani dziecka nie bijesz, a moze ci podsluch na
    > telefon zalozyc nigdy nie wiadomo co tam knujesz?
    >
    > Jestem zdecydowanie na nie tępocie umyslowej...

    A ja jestem przeciwko kłamiącym w sądzie jak psy funkcjonariuszom służb
    mundurowych.

    --
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98