  • 41. Data: 2010-02-05 16:30:25
    Temat: Re: Rejestrator trasy - test
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Jimiasty" <j...@g...com> wrote in message
    news:353db5a5-d5d6-4020-aa78-114a47613c13@d27g2000yq
    n.googlegroups.com...

    > kubelki, zeby przy 50 kmh nie wyleciec z fotela na zakrecie? :-)

    No i przelotowy wydech, zeby silnik palil mniej, niz 5l w trasie. Pytanie,
    czy jest gdzie sonde lambda wkrecic? :)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 42. Data: 2010-02-05 17:28:15
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 5 Feb 2010 05:55:49 -0800 (PST), Jimiasty napisał(a):

    > To sie nazywa koniec swiata. A moze chcialbys miec kamere w domu zebym
    > mogl zobaczyc czy zony ani dziecka nie bijesz, a moze ci podsluch na
    > telefon zalozyc nigdy nie wiadomo co tam knujesz?

    Czy tę kamerkę w aucie *ktoś* ci siłą montuje, czy robisz to sam dla
    własnych celów i robisz z tym nagraniem co chesz?

    > Jestem zdecydowanie na nie tępocie umyslowej...

    j/w

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 43. Data: 2010-02-05 17:36:51
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    krzysiek82 wydusił z siebie te słowy:

    > Nagrywanie wykroczeń drogowych w celu ich późniejszego przedstawienia
    > organom ścigania.

    i co .. po powrocie do domu przrglądasz materiały i co fajniejsze wysyłasz
    Policji?
    Masakra

    ps. a ludzie na grupie narzekają na nieoznakowane radiowozy

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

  • 44. Data: 2010-02-05 17:40:38
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > i co .. po powrocie do domu przrglądasz materiały i co fajniejsze
    > wysyłasz Policji?
    > Masakra
    >
    > ps. a ludzie na grupie narzekają na nieoznakowane radiowozy

    A myślisz, że te dzieci ormowców to się gdzie podziały?

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 45. Data: 2010-02-05 17:42:19
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 05 Feb 2010 14:48:21 +0100, w <hkh88n$cb3$2@nemesis.news.neostrada.pl>,
    krzysiek82 <k...@p...pl> napisał(-a):

    > 1700zł dwie kamery +rejestrator do tego zdalny pilot na kierownicę,
    > rozdziałka HD, format na GIU jakoś tak, nic z tym się nie da zrobić,
    > więc zgrywałem przez kartę video ale to upierdliwe zajęcie no i strata
    > na jakości. Obraz dzielony jest na pół na jednym to co z tyłu a na
    > drugim to co z przodu.

    Wrzuć plik na jakieś www -- na pewno da się skonwertować.

  • 46. Data: 2010-02-05 17:51:29
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-02-05 14:55, Jimiasty pisze:

> [...]
    > telefon zalozyc nigdy nie wiadomo co tam knujesz?
    >
    > Jestem zdecydowanie na nie tępocie umyslowej...

    Przecież prawie każdy laptop i monitor mają teraz zamontowaną kamerę i o
    zgrozo, ludzie tego używają także w domach. Nie sądzisz, że powinieneś
    interweniować?

    Pozdrawiam,
    A.

  • 47. Data: 2010-02-05 18:29:57
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    krzysiek82 wrote:

    > ja bym powiedział tak, sami nie wyprzedzamy na ciągłej pod górkę i na
    > przejściu i tego samego wymagamy od innych. To się nazywa
    > społeczeństwo obywatelskie.

    W zalozeniu tak, ale pozniej zacznie sie nagrywanie 'bo sie wepchnal',
    'bo nie uzyl kierunkowskaza', 'bo mi auto ochlapal jak wyprzedzal, a ja
    dopiero co z myjni', 'bo jedzie szybciej ode mnie, wiec to napewno
    pirat jest!!!"...

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 48. Data: 2010-02-05 19:51:47
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    glang pisze:
    > było już kilka razy więc postanowiłem przetestować jeden z dostępnych na
    > rynku. nie będę pisał który żeby nie robić reklamy ale jakby co
    > zapraszam na priva

    Napisz co to za sprzęt, jakie ma parametry i ile kosztuje.
    Bo co to za tajemnice?

    Ja szukam czegoś do nagrywania onboardów, a to Twoje wygląda całkiem
    poprawnie.

  • 49. Data: 2010-02-05 20:02:14
    Od: "Jimiasty" <b...@c...pl>

    > Przecież prawie każdy laptop i monitor mają teraz zamontowaną kamerę i o
    > zgrozo, ludzie tego używają także w domach. Nie sądzisz, że powinieneś
    > interweniować?

    chyba masz drobny problem ze zrozumieniem prostego tekstu

  • 50. Data: 2010-02-05 20:31:45
    Od: LEPEK <gdzies@wsi>

    Zygmunt M. Zarzecki pisze:

    > A myślisz, że te dzieci ormowców to się gdzie podziały?

    W którym to filmie było, jak w reakcji na taki chamski donos dzieciaka
    któryś z rodziców odparł: "dziecko, co z ciebie wyrośnie?!"

    ...no i wyrosło :/

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański