  • 11. Data: 2010-02-05 14:02:43
    Temat: Re: Rejestrator trasy - test
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    kamil pisze:

    > "krzysiek82" <k...@p...pl> wrote in message

    > Znaczy taki pies ogrodnika, wnioskujac z "trzeba jednak pamiętać że
    > zapis GPS może być na Twoją niekorzyść. zapisuje
    > też Twoją prędkość :))".
    >

    > Sami zapierdalamy, reszte podpierdalamy.

    [przedstawienia organom ścigania] w razie rozbieżności w ocenie
    zdarzenia drogowego, bądź ucieczki sprawcy kolizji. Oczywiście.

    A kto pisze o jakimś "podpierdalaniu"?
    Czyżby rzutowanie na rozmówcę własnych obaw i uprzedzeń...? ;)

  • 12. Data: 2010-02-05 14:05:32
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    glang pisze:
    > było już kilka razy więc postanowiłem przetestować jeden z dostępnych na
    > rynku. nie będę pisał który żeby nie robić reklamy ale jakby co
    > zapraszam na priva
    > wynik testu tak na szybko:
    > noc:
    > http://w708.wrzuta.pl/film/ay1uIvlLqMh/pict0002
    > dzień:
    > http://w652.wrzuta.pl/film/aDcQ2JaGRNG/pict0002
    >
    > sprzęt za kilka stówek więc generalnie każdego stać tak jak na CB :)
    > pzdr
    > GL

    napisz coś więcej o tym sprzęcie, ja mam teraz kupiłem na allegro takie
    kamerki która rejestrują w bardzo dziwnym formacie nie wiem jak
    przekonwertować na coś bardziej popularnego. Co prawda po podłączeniu
    pod telewizor obraz jest extra ale przecież nie pójdę z telewizorem do
    komisariatu. Mam już na to kupca, i szukam czegoś innego, sprawdzonego,
    bo jak wiadomo na allegro każdy sprzedający zachwala swój towar.

    --
    krzysiek82

  • 13. Data: 2010-02-05 14:10:13
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > komisariatu. Mam już na to kupca, i szukam czegoś innego, sprawdzonego, bo
    > jak wiadomo na allegro każdy sprzedający zachwala swój towar.

    Ile chcesz, czemu tak dużo, i jaki jest ten nienormalny format?

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    dB Race: 145,5 dB ;).

  • 14. Data: 2010-02-05 14:16:40
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    kamil pisze:

    > Zagadka na weekend. Co zrobi sad widzac taki dowod:
    >
    > a) posadzi kierowce na 10 lat
    > b) kaze zebrac probki DNA z kierownicy, zeby ustalic czy napewno on
    > prowadzil
    > c) parsknie smiechem i dolozy grzywne za marnowanie czasu?

    Gdy dochodzi do poważego wypadku, prędkość określają specjaliści
    na podstawie śladów hamowania, wielkości zniszczeń itp ułomnych dowodów.

    Sądzisz, że odrzucą taśmę?

  • 15. Data: 2010-02-05 14:18:05
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 05 Feb 2010 14:05:32 +0100, krzysiek82 wrote:
> [...]
    >przekonwertować na coś bardziej popularnego. Co prawda po podłączeniu
    >pod telewizor obraz jest extra ale przecież nie pójdę z telewizorem do

    A myslisz ze jak pojdziesz np z karta pamieci to odczytaja ?

    Telewizory teraz zgrabne - plaskie i male, to tego UPS, i mozna swoje
    racje prezentowac w sadzie :-)

    J.

  • 16. Data: 2010-02-05 14:23:46
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 05 Feb 2010 13:57:47 +0100, krzysiek82 wrote:
    >ja bym powiedział tak, sami nie wyprzedzamy na ciągłej pod górkę i na
    >przejściu i tego samego wymagamy od innych. To się nazywa społeczeństwo
    >obywatelskie.

    Oczywiscie mozna i tak, ale mozna inaczej - sami bysmy w tym miejscu
    chetnie wyprzedzili, wiec obywatelsko nie kablujemy na kogos tylko
    dlatego ze ma jaja wieksze od naszych i sie mniej boi :-)

    A spoleczenstwo mamy zupelnie nieobywatelskie, tylu lamie przepisy, a
    nikt sie nie chce zapisac do partii kierowcow, zeby dbala o ich sprawy
    :-)

    J.

  • 17. Data: 2010-02-05 14:28:18
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 5 Feb 2010 12:55:18 -0000, kamil napisał(a):

    > Zagadka na weekend. Co zrobi sad widzac taki dowod:

    Sąd uzna to co będzie chciał - w Polsce obowiązuje swoboda oceny dowodów
    przez sąd. Warto byłoby, żebyś się tego nauczył, skoro piszesz o sądach.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 18. Data: 2010-02-05 14:28:42
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    > Oczywiscie mozna i tak, ale mozna inaczej - sami bysmy w tym miejscu
    > chetnie wyprzedzili, wiec obywatelsko nie kablujemy na kogos tylko
    > dlatego ze ma jaja wieksze od naszych i sie mniej boi :-)

    "Nie-banie się", a brak mózgu/wyobraźni
    to dwie różne sprawy.

    Pzdr

    JKK

  • 19. Data: 2010-02-05 14:45:17
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    J_K_K pisze:
    > "Nie-banie się", a brak mózgu/wyobraźni
    > to dwie różne sprawy.

    Dokładnie i takich bezmózgich należy właśnie udupiać w ten sposób.

    --
    krzysiek82

  • 20. Data: 2010-02-05 14:48:21
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    Lewis pisze:
    > Ile chcesz, czemu tak dużo, i jaki jest ten nienormalny format?

    1700zł dwie kamery +rejestrator do tego zdalny pilot na kierownicę,
    rozdziałka HD, format na GIU jakoś tak, nic z tym się nie da zrobić,
    więc zgrywałem przez kartę video ale to upierdliwe zajęcie no i strata
    na jakości. Obraz dzielony jest na pół na jednym to co z tyłu a na
    drugim to co z przodu.

    --
    krzysiek82