    From: "re" <r...@r...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Rejestracja kart Virgin
    Date: Thu, 8 Sep 2016 01:02:28 +0200

    Se tym razem podjąłem temat rejestracji kart Virgin...

    Dzień 1
    12-ta. Wpada mi do głowy szalony pomysł by zarejestrować karty Virgin i
    przenieść się do operatora, który nie będzie ode mnie wymagał zainstalowania
    apki telefonicznej by przeglądać konto. Więc podejmuję próbę logowania by
    sobie wszystkie numery pobrać. No jak zwykle przekierowanie na tą pieprzoną
    apk'ę co to Virgin nie umie wyp..ć czyli ... muszę skorzystać w oferty
    jakiegoś innego operatora. Jak już relacjonowałem niejaki LycaMobile ma
    internet, ale taki że akurat nie da się zestawić VPN, więc w sumie tu
    wystarczy ale ogólnie to jakieś nieporozumienie. No i super, udaje się
    zalogować i widać listę numerów. Niestety ... nie ma drukarki, więc ...
    drukujemy do drukarki offline. Jak się znajdziemy w jej zasięgu to
    wydrukuje.

    Wieczorem... wydrukowana lista numerów, ale ... Virgin rejestruje się w
    punktach Inmedio, których jakoś nie ma w mojej okolicy. Odkładam więc na
    następny dzień.

    Dzień 2
    Rano. Inna lokalizacja. Zaopatrzony w listę numerów i dowód osobisty pylam
    na dół, do Inmedio, które akurat blisko jest. Chciałem zarejestrować kartę
    Virgin. Tu proszę numery, dowód. Ale to może nie działać jeszcze,zeznaje
    pani. No to może sprawdźmy czy działa. Ok, wydaje się że już jest ... 5
    minut wpisywania ... chwila konsternacji ... a gdzie tu jest numer karty ?
    To miał być jeszcze numer karty ? :-) Ok, nie mam, przyjdę kiedy indziej.
    Myślę, jak tu te wszystkie numery zdobyć ? Przecież nie noszę tych kart przy
    sobie. No cóż , zostawmy to ...

    Południe. Myśl, w sumie w telefonie mam dwie karty tylko ... czy jest na
    nich numer ? Były podcinane, więc ciężko powiedzieć. Dobra, rozbieram
    telefon. Uff. Jedna podcinana a jedna niepodcinana, ale na obu są pod dwa
    rządki numerów. Hmm ... w pierwszym rządku na obu jest to samo, więc
    odpisuję drugie rządki na kartkę. Składam telefon. Tuptup, schodzę do
    Inmedio. Daję papier z numerami, znowu dowód. Wpisywanie. Przychodzi SMS z
    kodem potwierdzającym. Pani zadaje sobie pytanie, jak ja tu mam wpisać ten
    kod. No nie wiem. Jeszcze raz. Pani mówi,że dalej wybija. W międzyczasie
    pani obsługuje powstałą kolejkę. 3-cia próba, SMS, znowu wybija. Minęło już
    z 20 minut. To ja, byśmy sobie to odpuścili na razie, przyszedłbym jutro np.
    Tak, pani mówi, że szefowa będzie jutro od 16-tej a właściwie to dzisiaj
    też, może poradzi. Idę se.

    17-ta. Może szefowa faktycznie pomoże. Tuptup, schodzę do Inmedio. Nowa
    twarz. Pan z Virgin ? No tak. Podaję kartkę z numerami, pani prosi o dowód.
    3-ci raz jednego dnia. Może ten dowód trzeba do notariusza i chodzić z kopią
    ? Zostawmy to. Tu proszę kod *222*43#zielona słuchawka. Aha aha, wpisuję ...
    *222*43# ... ale gdzie tu zielona słuchawka ? Dobra, domyślam się, że ta
    szara to zielona. Pi pi, przychodzi kod weryfikacyjny. Wpisywanie.
    Niewłaściwy numer karty. Mogę sprawdzić, ale musiałbym telefon rozebrać.
    Może z tym drugim numerem. Wpisywanie. Niewłaściwy numer karty. Pani
    obsługuje powstałą kolejkę. Dobrze, to rozbiorę i sprawdzimy. No ok, zgadza
    się. Wpisujemy 3-ci raz. Niewłaściwy numer karty. Ojej, to chyba ma być cały
    numer z pierwszego rządku i z drugiego :-) Jeeeest. Zarejestrowany. Drugi
    numer. Jeeest. Pół godziny zeszło.

    Podsumowanie
    Dwa numery zarejestrowane w ciągu 2 dni. Taki sobie wynik.

    Pytanie co z kolejnymi kartami ? Mam je w różnych urządzeniach, różnych
    lokalizacjach. Jak wpiszę na tych urządzeniach *222... ? Jak odbiorę SMS ?
    Prze...e.

    Co za ci...l to wymyślił ?!