  • Data: 2016-09-08 23:33:46
    Temat: Re: Rejestracja kart Virgin
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "re" nqr04f$v0s$...@m...internetia.pl

    > Pytanie co z kolejnymi kartami ?

    Możesz je zarejestrować samodzielnie, mając zarejestrowany choć jeden.
    U mnie rejestracja trwała nie 2 dni, lecz nieco ;) dłużej.

    - Najpierw Virgin milczał.

    - Później pani w Ruchu twierdziła, że trzeba wysłać SMS na *222*43#,
    co nie udawało się a moje propozycje typu: 'może chodzi o kod?'
    kwitowała jakoś tak: 'wiem, co mówię, na pewno SMS, bo przerabiałam
    to setki razy'. (dziś/wczoraj zauważyła: 'tylko w ubiegłym miesiącu
    ponad 30 razy')

    - Udałem się do Orange w celu przeniesienia numeru, ale zabrakło SIMek.
    (pojąłem, że wszyscy z Virgin rzucili się do Orange po 1kminut i 10Gnetu)
    Nie byłem pewien tego, czy ustawowa rejestracja jest potrzebna do
    przenosin. Teraz już wiem, że nie jest.

    - Następnie zacząłem rejestrację, która jakoś urwała się znienacka
    i nie chciała ruszyć dalej.

    - Virgin odpowiedział, że nie SMS, lecz właśnie kod.

    - Więc udałem się do kiosku Ruch raz jeszcze po sprawdzeniu, że kod
    [mimo trudnej sytuacji politycznej] funkcjonuje poprawnie, lecz
    tym razem pani zauważyła, że rejestracji tego numeru nie może
    dokonać i odesłała mnie do siedziby Virgin...

    - Wycofałem się na wcześniej upatrzone pozycje, gdzie nie można
    było wniosku złożyć, gdyż wniosek już był, choć niedokończony
    i nie można było wniosku dokończyć, gdyż wniosku nie było.
    Tu obsługant miał inne podejście do pracy -- więc zadzwonił,
    wyjaśnił i dokończył rejestrowanie...

    Tu przypomniano mi o bonusach. (cofce połowy opłaty za pakiet)

    - Tuż obok był Orange, więc zamierzałem od razu zlecić przenosiny,
    ale powstrzymałem się na kilka godzin, aby móc zarejestrować
    samodzielnie choć jeden inny...

    - Zarejestrowałem numer 'Mój Eneuel' via apka.
    BTW -- ja (; potrafię ;) zalogować się telefonem do Klubu bez apki. :)

    Zlecenie przenosin rozpoczęło się od kolejki (jakaś pani wisiała
    na telefonie 8 dni i proponowała cofnięcie czasu -- chyba skutecznie)
    i przewędrowało przez jakiś problem -- początek udał się, lecz
    końca nie było widać, przez co straszono mnie potrzebą ponowienia
    wizytacji następnego dnia...

    Na szczęście zlecenie zostało dokończone. :)

    - Z Orange wysłałem do Virgin imię, nazwisko i pesel osoby, ;) która
    (chodzi o moje dane, które są w Virgin) przeniosła (przenoszony właśnie
    do Orange) numer z mBanku do Virgin... O te dane zostałem poproszony
    przez Virgin m@ilem w związku z przenoszeniem...

    -=-

    Ogólnie nie jest źle -- jest makabrycznie źle. :)

    -=-

    Dziś/wczoraj w Orange dowiedziałem się, że nie tylko nie było nawału
    przenosin Virgin-->Orange, ale nawet Virgin nie była znana w Orange...

    Więc jak to jest?! Nie rzucaliście się na bonusy?
    Dostaliście bezpłatne SIMki w Virgin i nie rzuciliście się na 1kminut i 10Gnetu?!

    Ja zamierzam zarejestrować numery i zgarnąć bonusy, którymi obdaruję
    matkę, czym odciążę nieco (19 pln) jej konto w Virgin...

    Virgin ma u mnie krechę!
    O 3 dni przeterminowałem konto (taryfa 2012 -- stąd przeterminowanie) i Virgin
    zabrał środki -- ponad 14 plnów a moje sugestie ;) cofnięcia czasu odrzucił,
    czym zachęcił mnie do zabrania numeru z Virgin...

    Jest to mój pierwszy numerek z Virgin. ;)
    Mam zatem porównanie -- obsługi dzisiejszej z tą sprzed lat...

    -=-

    Orange dał SIMkę, ale numer ma przewędrować dopiero w sobotę.
    Mam nadzieję na przewędrowanie bezproblemowe -- i w tej sprawie
    m@iluję z Virgin od paru dni, podając imię, nazwisko, PUK itd...

    Aby było jasne:

    - numerek przywędrował z mBanku (tam był przeterminowany
    o parę lat) razem ze skanami dowodu osobistego
    - nie był to mój jedyny skan dowodu wysłany do Virgin
    - w klubie Virgin są moje poprawne dane
    - 2 razy Virgin prosił SMSem o potwierdzenie danych
    zgłoszonych w czasie przenoszenia
    - parę razy w ciągu paru lat Virgin weryfikował (m@ilem
    i telefonicznie) te dane przy okazji rozpatrywania
    różnych moich zleceń i reklamacji...

    -=-

    Do Virgin przeniosłem przeterminowany (o parę lat) numer z mBanku
    i przeterminowany (o parę miesięcy) numer z Play. Zamierzałem
    przenieść do Virgin jeszcze 3 numery z Play, ale te 14 plnów
    zmieniło moje plany...

    -=-

    Wpadka Orange -- nie uprzedzono mnie o opłacie za pospieszne
    wysłanie SMS przedłużającego ważność numeru.

    Wcześniej zapomniano wyjaśnić mi, że promocyjna opłata dotyczy
    roku a umowa trwa dwa lata.

    -=-

    Wkrótce udaję się do Orange, by zarejestrować tam numery.
    Mam jeszcze 3 numery w Play -- chyba też trzeba je zarejestrować.