  • Data: 2016-09-09 13:49:19
    Temat: Re: Rejestracja kart Virgin
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "masti" nqtmr4$8vb$...@d...me

    dupę/odbyt?

    > nie musisz projektować swoich problemów na innych

    Ja nie mam tego problemu -- uznałem to, czego życzyła sobie obsługantka.
    Ty zaś najwyraźniej odpisujesz, zanim przeczytasz post, na który odpowiadasz.

    > ja? nie. Za to Ty na pewno

    Ja akurat poszedłem (jak baran?) pod wskazane adresy.

    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    To częściowa ;) prawda -- grunt zabija. Gdyby grunt nie miał masy, nie zabijałby
    w tym układzie, ale wątpię w to, że Ty pojmujesz problem przeciążeń, przyspieszeń,
    masy i samej grawitacji. :) Gdyby grunt nie miał masy -- nie byłoby przyciągania,
    zatem nie byłoby przyspieszenia, a gdyby grunt był stosownie rzadki dla ludzkiego
    ciała, nie byłoby zabójczego hamowania, które w efekcie zabija...

    Dokładnie ten sam problem trzeba pokonać przy szybkich podróżach, dlatego szansa
    na spotkanie żywych istot pozaziemskich jest zerowa do czasu pokonania grawitacji.
    Każde nagłe przyspieszenie, hamowanie czy choćby zmiana kierunku lotu (czyli też
    przyspieszenie -- ogólnie rzecz ujmując) zabiłoby nie tylko białkomaty...