  • Data: 2016-09-09 14:44:35
    Temat: Re: Rejestracja kart Virgin
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > Pytanie co z kolejnymi kartami ?

    Możesz je zarejestrować samodzielnie, mając zarejestrowany choć jeden.
    ---
    W jaki sposób ?

    U mnie rejestracja trwała nie 2 dni, lecz nieco ;) dłużej.
    ---
    Tak to właśnie potrafi zejść

    - Najpierw Virgin milczał.

    - Później pani w Ruchu twierdziła, że trzeba wysłać SMS na *222*43#,
    co nie udawało się a moje propozycje typu: 'może chodzi o kod?'
    kwitowała jakoś tak: 'wiem, co mówię, na pewno SMS, bo przerabiałam
    to setki razy'. (dziś/wczoraj zauważyła: 'tylko w ubiegłym miesiącu
    ponad 30 razy')
    ---
    Po prostu nie odróżnia

    - Zarejestrowałem numer 'Mój Eneuel' via apka.
    BTW -- ja (; potrafię ;) zalogować się telefonem do Klubu bez apki. :)
    ---
    Ja nie loguję się telefonem tylko kompem podłączonym przez telefon.
    Niemożność zalogowania jest powtarzalna. Według mnie rozpoznawane jest, że
    połączenie nawiązano z telefonu i na podstawie tego wykonywane
    przekierowanie. Ale co ja się mam nad tym zastanawiać. Kilka razy zgłosiłem,
    otrzymałem odpowiedzi jakichś tumanów i myślę, że już wystarczy.

    Virgin ma u mnie krechę!
    O 3 dni przeterminowałem konto (taryfa 2012 -- stąd przeterminowanie) i
    Virgin
    zabrał środki -- ponad 14 plnów a moje sugestie ;) cofnięcia czasu odrzucił,
    czym zachęcił mnie do zabrania numeru z Virgin...
    ---
    Tak, mnie też jakieś środki przeterminowały się bo nie doładowałem na czas z
    powodu trudności w dostępie do ichniej witryny,

    - parę razy w ciągu paru lat Virgin weryfikował (m@ilem
    i telefonicznie) te dane przy okazji rozpatrywania
    różnych moich zleceń i reklamacji...
    ---
    Ale co to ma do rzeczy ? Rejestracja to rejestracja. Mówię, że idiotyzm.