  • 11. Data: 2010-02-17 18:59:56
    Temat: Re: Redcoon - (długie)
    Od: "Norbert" <...@h...spam>

    Ostatnio np w fotostradzie czekalem na muszle oczna do pentaxa 1.5 miesiaca!
    Co ciekawsze o wszelkie informacje musialem sie prosic. Zamowilem towar,
    wplacilem im ta kase, kasa dotarla, ok mowie w tym tygodniu przyjdzie
    paczka, po tyg napisalem do nich, a oni wtedy , ze niestety towaru nie ma i
    bedzie za niecaly miesiac! Przyszedl duzo pozniej. To moj ostatni zakup tam.
    Inny sklep elektroniczny, nakupilem troche roznego towaru, jakies
    tranzystorki, kondensatory, oporniczki i pierdoly do naprawy monitora,
    oczywisice koszt wysylki byl 25% calej paczki, oczywiscie otrzymalem towar
    niekompletny po dlugim czasie i odpisali ze reszte dosla pozniej przy
    kolejnym zamowieniu, ja mowie, ze kolejnego zamowienia nie bedzie... pare zl
    odzyskalem po miesiacu, brakujace czesci kupilem na allegro...

  • 12. Data: 2010-02-17 22:02:51
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-02-17 09:17, jo44 wrote:
    > Ktoś, kiedyś pytał kiedyś o ten sklep, opisze więc
    > moją z nim walkę:
    (...)

    Nie miałem z nimi szczególnie złych przejść - raz prawie kupiłem obiektyw,
    ale moja uwagę przyciągnął mały fakt i zaraz wyszło, że nie mają
    oficjalnej gwarancji i sprzęt jest sprowadzany.
    W droższym zwykłym sklepie dostałem zaraz potem rabat, że daleko mu było
    do tego z redcoona i wszystko było z oficjalnego źródła.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 13. Data: 2010-02-18 08:00:07
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    dominik pisze:
> [...]
    > W droższym zwykłym sklepie dostałem zaraz potem rabat, że daleko mu było
    > do tego z redcoona i wszystko było z oficjalnego źródła.

    Dokładnie tydzień temu zadzwoniłem do tego sklepu zapytać o monitor - w
    ofercie jest jaklo wkrótce dostępny. Chciałem zapytać kiedy dostępny :)
    I okazało się, że sklep - który chyba jest jakimś eurosklepem ma własne
    źródła dostaw. Dowiedziałem się tylko tyle, że sklep negocjuje z
    producentem cenę i na razie nie wiadomo kiedy będzie ten monitor i czy
    kiedykolwiek będzie.

    Sklep ten wzbudził moje podejrzenia kiedy monitor normalnie w ich
    sklepie kosztuje 1999 zł, a ten sam monitor z zestawem ściereczek do
    jego czyszczenia w promocji kosztował 2199 - ufff najdroższe ściereczki
    jakie widziałem. Penie szybko zauważyli swój błąd bo następnego dnia
    zniknęła ta oferta ale mimo wszystko dla mnie to nie zdrowy przejaw.

    Wybrałem inny sklep droższy ale pewniejszy

    Ariusz

  • 14. Data: 2010-02-18 09:24:08
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Ariusz" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > oferta ale mimo wszystko dla mnie to nie zdrowy przejaw.
    >
    > Wybrałem inny sklep droższy ale pewniejszy

    Redcoon.pl to oddział jakiejś większej europejskiej sieci. Coś u nich
    kupiłem w cenie "niemieckiej", mimo, że w PL kosztowało 2xdrożej. Jak się
    zorientowali, szybko poprawili cenę równając do reszty, ale ja swój towar
    dostałem zgodnie z zamówieniem, mimo że dopiero go sprowadzali.