  • 1. Data: 2010-02-17 08:17:51
    Temat: Redcoon - (długie)
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Ktoś, kiedyś pytał kiedyś o ten sklep, opisze więc
    moją z nim walkę:

    Szukałem Tokiny 12-24 do Nikona - jest w ofercie Redcoon
    Potwierdzam telefonicznie - jest!
    2.2.10 wysyłam zamówienie - pojawia się w systemie "przyjęliśmy"
    5.2.10 podpisuję umowę z Żaglem,
    8.2.10 w systemie sklepu "otrzymaliśmy płatność"
    9.2.10 o 23 10 otrzymuję maila -"nie mamy, sprzedaliśmy,
    będzie 9.3.10"
    Odpisuję: 1. albo natychmiast (zgodnie z ofertą)
    2. albo 9.3. ale z rabatem
    3. albo "do widzenia"
    10.2.10 mail ze sklepu: "system zawiódł, sprzedaliśmy...,
    rabatu nie damy, proszę wycofać umowę z Żagla.
    Tego dnia odsyłam do Żagla wypełniony druk odstąpienia
    od umowy.
    16.2.10 telefon z Redcoon: "prosimy o odstąpienie od umowy
    w Żaglu, towar jest dla nas NIEOSIĄGALNY (sic!)"
    16.2.10 godz 22 17 mail z Redcoon: "dostawa towaru jest opóźniona -
    będzie 16.03.2010"
    Odpowiadam: "chyba już nie wiecie co robicie"
    17.02.2010 - mail z Redcoon: "Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację
    Nasz dostawca nie poinformował nas kiedy możemy spodziewać się dostawy
    tego produktu ."

    Cóż więcej można dodać w sprawie tego "sklepu"?

    JO

  • 2. Data: 2010-02-17 08:52:08
    Temat: Re: Redcoon - (długie)
    Od: "Piotr F." <o...@p...onet.pl>

    jo44 pisze:
> [...]
    > tego produktu ."
    >
    > Cóż więcej można dodać w sprawie tego "sklepu"?

    Nie jestes pierwszy. Ze sprzetem RTV tez sie ludzie nacinaja w tym
    sklepie i to niezle. Ale niejlepiej, ze sprzedaja urzadzenia a biora od
    jakich dziwnych dostawcow i mozesz trafic na jakas dziwna gwarancje
    gdzies w Hong Kongu obowiazujaca. ;-) Masakra ten sklep.

  • 3. Data: 2010-02-17 08:54:37
    Od: "Piotr F." <o...@p...onet.pl>

    jo44 pisze:

    > Cóż więcej można dodać w sprawie tego "sklepu"?
    >
    > JO

    Shit, a te pozytywne oceny to chyba sobie sami wpisuja.

  • 4. Data: 2010-02-17 09:10:41
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Ja mam pozytywne doświadczenie z tym sklepem.
    Sytuacja, kiedy podpisujesz umowę, a później się musisz wyplątywać jest
    paskudna. Chaos może zakraść się wszędzie...

    Z drugiej strony, będąc na Twoim miejscu, poszukałbym używanego Nikkora
    12-24. Jak dobrze trafisz, to nie będziesz żałował.

  • 5. Data: 2010-02-17 09:22:24
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-02-17 09:17:51 +0100, jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> said:

    > Cóż więcej można dodać w sprawie tego "sklepu"?

    Powiem tak: niestety nic nadzwyczajnego. 95% sklepów internetowych w
    Polsce handluje towarem, którego nie ma na półce. Jak klient zamówi, to
    dopiero ściągają z hurtowni/od dystrybutora. Oczywiście wynikają z tego
    jaja komunikacyjne, w stylu gdzieś w systemie wisi jako dostępne, przez
    pół roku nikt tego nie weryfikuje, a jak przychodzi klient, to jest
    oups. Żeby było zabawniej, jeśli błąd jest po stronie dystrybutora, to
    nagle w 5 sklepach naraz okazuje się, że "właśnie sprzedaliśmy ostatnią
    sztukę" lub "sprawdziliśmy i towar okazał się zepsuty, czekamy na
    wymianę" albo "najmocniej przepraszamy, ale wkradł się błąd do
    systemu". Co nie zmienia faktu, że w 85% sklepom internetowym udaje się
    zrealizować zamówienia w obiecanym terminie 2 dni. Jak się chce mieć
    taniej niż w sklepie fizycznym i/lub dostawę pod drzwi, to trzeba się z
    tym pogodzić. Niestety.

    de Fresz

  • 6. Data: 2010-02-17 09:48:00
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hlgcgg$2if$1@inews.gazeta.pl>,
    de Fresz nabazgrał:

    > Powiem tak: niestety nic nadzwyczajnego. 95% sklepów internetowych w
    > Polsce handluje towarem, którego nie ma na półce.

    I to jeszcze wypada zaznaczyć, że to się tyczy tych ,,uczciwych'' sklepów.
    Bo są jeszcze przypadki (było na grupie), gdy towar pokazują jako dostępny
    tylko po to, by przyciągnąć klientów, mimo znanego im braku dostępności...

  • 7. Data: 2010-02-17 10:22:28
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik <l...@l...localdomain> napisał w wiadomości
> [...]
    > tylko po to, by przyciągnąć klientów, mimo znanego im braku dostępności...

    Dokładnie.

    Tak miałem ze ś.p, fotojapan.
    Mieli w ofercie Tamrona 70-200/2.8 do Pentaxa,
    chociaż Tamron zapowiadał wypuszczenie
    z tym mocowaniem dopiero za kwartał :)

    Szli w zaparte, że obiektyw już do nich idzie,
    i szedł tak parę miesięcy az ich zapuszkowali za oszustwa :D

    JD

  • 8. Data: 2010-02-17 10:29:42
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > 95% sklepów internetowych w Polsce handluje towarem,
    > którego nie ma na półce. Jak klient zamówi, to dopiero
    > ściągają z hurtowni/od dystrybutora.

    Dla pocieszenia powiem, że nie tylko internetowych ;-))).
    Większość "hurtowni" elektrycznych ma tak samo, na miejscu
    jest jeden egzemplarz danego towaru, a jak potrzebujesz 10
    czy 50 (a chyba taki jest sens hurtowni) to "za 2-3 dni
    będzie"... Tę branżę akurat znam, ale sądzę że w większości
    innych jest podobnie ;-))

  • 9. Data: 2010-02-17 11:23:13
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    Robert_J pisze:

> [...]
    > danego towaru, a jak potrzebujesz 10 czy 50 (a chyba taki jest sens
    > hurtowni) to "za 2-3 dni będzie"... Tę branżę akurat znam, ale sądzę że

    Dokładnie hurtownia elektryczna sprzedała mi 8 żarówek halogenowych 12V
    10W, po czym okazało się, że nie mają ich w magazynie, obiecali za dwa
    dni przywieź, Fakturę zaksięgowałem i nie chciało mi się już robić
    korekt więc czekałem, czekałem... od listopada do lutego :)

    Ariusz

  • 10. Data: 2010-02-17 18:51:51
    Od: "Norbert" <...@h...spam>

    Dlatego unikam sklepow internetowych, wbrew pozorom allegro to pewniejsze
    zrodlo. Po drugie przy drozszym sprzecie tylko zakupy za pobraniem.
    Najlepiej jesli sklep to jakas siec handlowa i da sie odebrac na miejscu, np
    euro rtv agd. Kupilem u nich obiektywy i lampe, calkiem tanio, zamowilem,
    przyjechalem, obejrzalem, podpialem i dopiero zaplacilem. Zadnych
    przekretow, nie ma co sie szczypac jak cena jest 5% nizsza w innym sklepie.