    From: Ariusz <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Redcoon - (długie)
    Date: Thu, 18 Feb 2010 09:00:07 +0100

    dominik pisze:
    > (...)
    >
    > Nie miałem z nimi szczególnie złych przejść - raz prawie kupiłem obiektyw,
    > ale moja uwagę przyciągnął mały fakt i zaraz wyszło, że nie mają
    > oficjalnej gwarancji i sprzęt jest sprowadzany.
    > W droższym zwykłym sklepie dostałem zaraz potem rabat, że daleko mu było
    > do tego z redcoona i wszystko było z oficjalnego źródła.

    Dokładnie tydzień temu zadzwoniłem do tego sklepu zapytać o monitor - w
    ofercie jest jaklo wkrótce dostępny. Chciałem zapytać kiedy dostępny :)
    I okazało się, że sklep - który chyba jest jakimś eurosklepem ma własne
    źródła dostaw. Dowiedziałem się tylko tyle, że sklep negocjuje z
    producentem cenę i na razie nie wiadomo kiedy będzie ten monitor i czy
    kiedykolwiek będzie.

    Sklep ten wzbudził moje podejrzenia kiedy monitor normalnie w ich
    sklepie kosztuje 1999 zł, a ten sam monitor z zestawem ściereczek do
    jego czyszczenia w promocji kosztował 2199 - ufff najdroższe ściereczki
    jakie widziałem. Penie szybko zauważyli swój błąd bo następnego dnia
    zniknęła ta oferta ale mimo wszystko dla mnie to nie zdrowy przejaw.

    Wybrałem inny sklep droższy ale pewniejszy

    Ariusz