eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaRedcoon - (długie) › Re: Redcoon - (długie)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Piotr F." <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Redcoon - (długie)
    Date: Wed, 17 Feb 2010 09:52:08 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 35
    Message-ID: <hlganp$9rv$1@news.onet.pl>
    References: <4...@n...home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089075068128.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1266396729 10111 89.75.68.128 (17 Feb 2010 08:52:09 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 17 Feb 2010 08:52:09 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <4...@n...home.net.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:848820
    [ ukryj nagłówki ]

    jo44 pisze:
    > Ktoś, kiedyś pytał kiedyś o ten sklep, opisze więc
    > moją z nim walkę:
    >
    > Szukałem Tokiny 12-24 do Nikona - jest w ofercie Redcoon
    > Potwierdzam telefonicznie - jest!
    > 2.2.10 wysyłam zamówienie - pojawia się w systemie "przyjęliśmy"
    > 5.2.10 podpisuję umowę z Żaglem,
    > 8.2.10 w systemie sklepu "otrzymaliśmy płatność"
    > 9.2.10 o 23 10 otrzymuję maila -"nie mamy, sprzedaliśmy,
    > będzie 9.3.10"
    > Odpisuję: 1. albo natychmiast (zgodnie z ofertą)
    > 2. albo 9.3. ale z rabatem
    > 3. albo "do widzenia"
    > 10.2.10 mail ze sklepu: "system zawiódł, sprzedaliśmy...,
    > rabatu nie damy, proszę wycofać umowę z Żagla.
    > Tego dnia odsyłam do Żagla wypełniony druk odstąpienia
    > od umowy.
    > 16.2.10 telefon z Redcoon: "prosimy o odstąpienie od umowy
    > w Żaglu, towar jest dla nas NIEOSIĄGALNY (sic!)"
    > 16.2.10 godz 22 17 mail z Redcoon: "dostawa towaru jest opóźniona -
    > będzie 16.03.2010"
    > Odpowiadam: "chyba już nie wiecie co robicie"
    > 17.02.2010 - mail z Redcoon: "Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację
    > Nasz dostawca nie poinformował nas kiedy możemy spodziewać się dostawy
    > tego produktu ."
    >
    > Cóż więcej można dodać w sprawie tego "sklepu"?
    >
    > JO

    Nie jestes pierwszy. Ze sprzetem RTV tez sie ludzie nacinaja w tym
    sklepie i to niezle. Ale niejlepiej, ze sprzedaja urzadzenia a biora od
    jakich dziwnych dostawcow i mozesz trafic na jakas dziwna gwarancje
    gdzies w Hong Kongu obowiazujaca. ;-) Masakra ten sklep.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: