-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!news.unit0.net!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.gigane
ws.com!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.fr7!futter-mich.hi
ghwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.new
s.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-
mail
Subject: Re: znow lemingi
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <1...@i...dyndns.org.invalid.191106.invalid>
<5dc338b8$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>
<qq0g8v$584$1@dont-email.me> <qq0jd9$l48$1@dont-email.me>
<qq0p2j$1ooo$1@gioia.aioe.org> <20191107113156.4e023bba@mateusz>
From: "T." <k...@i...pl>
Date: Mon, 18 Nov 2019 11:08:37 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.9.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <20191107113156.4e023bba@mateusz>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 18
Message-ID: <5dd26da5$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.191.93.222
X-Trace: 1574071717 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 545 79.191.93.222:56847
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1772
X-Received-Body-CRC: 1376702109
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2666277
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2019-11-07 o 11:31, Mateusz Viste pisze:
> 2019-11-07 o 10:44 +0100, Poldek napisał:
>> Np. wychylić się do przodu na siedzeniu, spojrzeć w lusterko, które
>> wiele TIRów ma do tego celu.
>
>
> Nie wiem czy poniżej zareagował CWEB czy kierowca, ale niezależnie od
> tego system hamowania w TIRach Volvo jest zachwycająco sprawny (pewnie
> bez ładunku, no i miał pod górkę, ale jednak):
> https://www.youtube.com/watch?v=P-giC24SxwE
>
> Mateusz
>
A taki był piękny, Hamerykański... :-)
Ps. To Volvo, ale nie na europejski rynek. A filmik z Rosji...
T.
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-15 (ino)wrocław
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=