  • Data: 2020-01-28 10:39:40
    Temat: Re: znalezc klucze
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:s...@f...lasek.waw.p
    l...

    >Dziennik telewizyjny nawet nie próbował tego ukryć. Miejskie mleko
    >było
    >czymś niewyobrażalnie syfiastym. Stąd instytucja mleczarza --
    >przynosił
    >w środku nocy butelkę pod drzwi, tylko wtedy była szansa, że rano da
    >się jeszcze zagotować.

    Codziennie przynosil. Krowy nie znaja kalendarza.
    Zima byl problem, bo butelki pekaly na mrozie (tatusiu, co to jest
    mróz).

    Instytucja mleczarza byla w wielu krajach ... i chyba zanikla.
    Za duzy koszt, za duzo zlodziei, czy mamy metody utrwalania mleka ?

    > Ale wiele razy czytałem (w Usenecie), że a PRL
    >mleko to była małmazyja. Bez Kozery powiem, że komuś gruźlica musiała
    >pamięć wyżreć.

    Nie przypominam sobie, zeby to mleko bylo jakies zle.
    Ba - pamietam w szkole wyscigi do stolowki na kubek mleka.
    Do złego byśmy tak nie pedzili.

    Za to zsiadalo sie normalnie, dzisiejsze juz nie.

    J.