  • Data: 2020-01-28 12:14:03
    Temat: Re: znalezc klucze
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.01.2020 o 10:33, Paweł Pawłowicz pisze:

    > To nie jest fałszowanie. Suweren życzy sobie, aby było tanio, więc jest
    > tanio. Nie da się zrobić boczku według Twojego życzenia za dychę czy
    > dwie. Aby był naprawdę dobry, będzie czwórka na początku ceny. I kto go
    > wtedy kupi? Więc ostrzykuje się wodą z modyfikowaną skrobią, potem
    > próbujesz to coś smażyć, a skrobia się pali.
    > Szynkę kupuję wyłącznie we czwartki, nie każdego czwartku, nie jestem
    > wielkim entuzjastą wyrobów mięsnych. We czwartki dlatego, że do sklepu w
    > pobliżu uczelni przywożą wtedy porządną szynkę. Jedną! Samo centrum
    > dużego miasta.
> [...]

    Problem jest taki, że wędlina za 10 zł jest na pewno ostrzykana
    roztworem, a wędlina za 40 zł - tylko w 90%.

    Nic nie stoi na przeszkodzie sprzedawać te ostrzykiwane po 40, więc tak
    robią.

    Jeśli umiesz rozpoznać w sklepie przez szybę, która jest ta jedna na
    dziesięć prawdziwa, to chwała ci. Ja nie umiem.

    MJ