  • Data: 2016-02-22 15:48:01
    Temat: Re: zlomowanie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Generalnie do końca ubiegłego roku za każde auto Stacja Demontażu
    >Pojazdów
    >otrzymywała 500 zł.
    >Wydawało mi się to dobrym interesem wiec zacząłem się interesować
    >tematem.
    >Efekt
    >- te 500 zł już się skończyło 31-12-2015 to raz

    Hm, albo nie, albo taka jedna jeszcze o tym nie wie :-)
    I teraz nie ma zadnej doplaty ?

    >- oficjalne SDP ledwo zipia bo ja szara strefa niszczy.
    >Dlaczego bo one musza spełniać normy i papiery itd a pan Czesio nie
    >musi.
    >Tylko kupuje na słupa rozkłada na części i sprzedaje a później się
    >okazuje
    >średnia wieku auta w PL to 20 lat

    Ale szara strefa doplaty nie dostanie, slupowi trzeba zaplacic (czy na
    zagranicznego ?).
    Oficjalne zlomowiska/SDP kiedys placily 100 czy 200 zl, wiec moze
    nadal jakies doplaty maja ?
    Fakt, ze keidys chocby zlom stalowy drozej kosztowal, a teraz
    plastikow coraz wiecej ... ale one chyba maja oficjalny kanal
    recyklingu ?

    J.