  • Data: 2016-02-22 18:39:38
    Temat: Re: zlomowanie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dawid" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Ciekawe. Pewien serwis bmw w mieście wojewódzkim, rozbiera stare
    >samochody i sprzedaje na części.Nawet na Allegro są, i nikt ich nie
    >pyta o kilogramy i pozwolenia. Serwis znany i chwalony, nie pan
    >Czesio.
    >Oszuści czy nie?

    Ja ci wiecej powiem - przestepcy. No - wykroczency.

    Art. 53a. 1. Kto poza stacją demontażu dokonuje:
    1) usunięcia z pojazdów wycofanych z eksploatacji elementów lub
    substancji niebezpiecznych, w tym płynów,
    2) wymontowania z pojazdów wycofanych z eksploatacji przedmiotów
    wyposażenia lub części nadających się do ponownego użycia,
    3) wymontowania z pojazdów wycofanych z eksploatacji elementów
    nadających się do odzysku lub recyklingu

    - podlega karze pieniężnej od 10 000 do 300 000 zł.

    Wiec jesli to powazny serwis, to byc moze stosowne papiery maja.

    J.