  • 1. Data: 2015-04-14 22:44:04
    Temat: złodziejskie ceny zdjęć do dowodów
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    i paszportów.

    Polska to dziwna kraja. Mało jest budek do robienia zdjęć w metrze bo
    pewnie mało mamy metra. Dają płytę cd z foto za 60gr a kasują 30zł.

    Płyta do niczego nie potrzebna (chyba że puścić jak frisbee) no i
    trzeba mieć ten zabytkowy napęd. Czeka się godzinę (sic!) bo muszą
    pobawić się i wypalić cd żeby groźniej wyglądało.

    Papier za to potrzebny, żeby pani urzędas wkleiła go klejem guma
    arabska do wniosku lol, chrońmy lasy :)

    Tymczasem w odległej galaktyce wchodzisz do biura wyrobić sieciówkę.
    Pani zaprasza na fotel, wciąga facjatę do kompa i wyskakuje z maszynki
    sieciówka. To będzie 33 funty.

    Teraz najlepsze, za miesiąc sieciówka (bez robienia zdjęcia) też będzie
    kosztować 33 funty i za miesiąc też :)

    --
    Piter

  • 2. Data: 2015-04-15 02:10:55
    Temat: Re: złodziejskie ceny zdjęć do dowodów
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2015-04-14 22:44, PiteR wrote:
> [...]
    > sieciówka. To będzie 33 funty.
    >
    > Teraz najlepsze, za miesiąc sieciówka (bez robienia zdjęcia) też będzie

    Coś mi podpowiada, że w UK zdjęcia paszportowe też nie są za darmo, a 8
    funtów to nieco więcej, niż 30 złotych :)
    http://www.kodakexpresscamden.com/Passport-UK.html

  • 3. Data: 2015-04-15 05:17:22
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2015-04-14 22:44, PiteR wrote:
    > i paszportów.
    >
    > Polska to dziwna kraja. Mało jest budek do robienia zdjęć w metrze bo
    > pewnie mało mamy metra. Dają płytę cd z foto za 60gr a kasują 30zł.
    Faktycznie, 30 zł na 10 lat to rzeczywiście złodziejska cena. :-D Ale co
    tam, za zdjęcie na porcelanie to chyba z 200 zł trzeba zapłacić. Tyle
    kasy za kawałek gliny. :-D

  • 4. Data: 2015-04-15 07:27:20
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-04-15 o 02:10, Uncle Pete pisze:

    > Coś mi podpowiada, że w UK zdjęcia paszportowe też nie są za darmo, a 8
    > funtów to nieco więcej, niż 30 złotych :)
    > http://www.kodakexpresscamden.com/Passport-UK.html

    Jak mnie bawią takie porównania. :-)

    A ile takich zdjęć można dostać za przeciętną pensję (przeciętną a nie
    średnią krajową)???

  • 5. Data: 2015-04-15 09:33:57
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    JDX pisze tak:

    > Faktycznie, 30 zł na 10 lat to rzeczywiście złodziejska cena. :-D
    > Ale co tam, za zdjęcie na porcelanie to chyba z 200 zł trzeba
    > zapłacić. Tyle kasy za kawałek gliny. :-D

    Po kiego walca (w 2015r) ten papierowy obieg? No chyba że to jest tzw
    "tworzenie miejsc pracy" ;)

    --
    Piotrek

    Let me hear your war cry.

  • 6. Data: 2015-04-15 09:55:38
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2015-04-15 o 09:33, PiteR pisze:
    > Po kiego walca (w 2015r) ten papierowy obieg? No chyba że to jest tzw
    > "tworzenie miejsc pracy" ;)

    Żebyś nie wyparował (a w zasadzie Twoja tożsamość) po rozbłysku na słońcu :)
    Na filmach nazywają to "off-the-grid" - pewnie tam gdzie o tożsamości
    świadczy rachunek za prąd. Tylko, że czym innym są jednostki świadomie
    wybierające tę opcję, co innego "zniknięte" całe państwo.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2015-04-15 10:52:34
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2015-04-15 07:27, z wrote:

    > Jak mnie bawią takie porównania. :-)
    >
    > A ile takich zdjęć można dostać za przeciętną pensję (przeciętną a nie
    > średnią krajową)???

    Jak mnie bawią narzekania na niskie zarobki i wysokie ceny w kraju z
    niską wydajnością pracy :)) Dodatkowy medal za nowe odkrycie w
    statystyce. Nie pomyliłeś z medianą? ;)

  • 8. Data: 2015-04-15 12:09:34
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-04-15 o 10:52, Uncle Pete pisze:

    > Jak mnie bawią narzekania na niskie zarobki i wysokie ceny w kraju z
    > niską wydajnością pracy :)) Dodatkowy medal za nowe odkrycie w
    > statystyce. Nie pomyliłeś z medianą? ;)

    Jak mnie bawi ślepe zapatrzenie w cyferki lejące się strumieniem
    propagandy sukcesu. Ludzie w realnym życiu używają pojęć normalne,
    przeciętne. A już ludzie nie widzący narastającego rozwarstwienia i
    zagrożeń z tego płynących...
    A już najbardziej ci co uwielbiają UE i jakoś nie widzą że założenia
    socjalistyczne nijak się mają z rzeczywistością :-)

    ups sorry ale i tak nikt tego nie czyta. Kogo stać na aparaty za parę
    tysi ;-)

  • 9. Data: 2015-04-15 15:12:23
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

> [...]
    > socjalistyczne nijak się mają z rzeczywistością :-)
    >
    > ups sorry ale i tak nikt tego nie czyta. Kogo stać na aparaty za parę

    Jak mnie bawią przekonania nie oparte na wiedzy ))))

  • 10. Data: 2015-04-15 18:04:35

    W dniu 2015-04-15 o 15:12, Uncle Pete pisze:

    Jak mnie bawi nadęta wiedza bez szarych komórek )