  • 1. Data: 2015-04-03 20:53:53
    Temat: Postęp?
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Czy warto dzisiaj kupować sprzęt który miał premierę np. w 2011? Czy postęp
    jest na tyle szybki, że lepiej zapomnieć. Chodzi konkretnie o fuji xs-1

  • 2. Data: 2015-04-05 14:12:23
    Temat: Re: Postęp?
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <551ee1c4$0$15657$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Ghost" <g...@e...com> wrote:

    > Czy warto dzisiaj kupować sprzęt który miał premierę np. w 2011? Czy postęp
    > jest na tyle szybki, że lepiej zapomnieć. Chodzi konkretnie o fuji xs-1

    No, ja mam podobne watpliwosci z Pentaxem K-5 II oraz Olympusem OM-D
    EM-5.
    --
    TA

  • 3. Data: 2015-04-05 15:48:23
    Od: Piotr Kosewski <p...@m...nowhere>

    On 2015-04-03 20:53, Ghost wrote:
    > Czy warto dzisiaj kupować sprzęt który miał premierę np. w 2011? Czy
    > postęp jest na tyle szybki, że lepiej zapomnieć. Chodzi konkretnie o
    > fuji xs-1

    To zależy. :D
    Jeśli stać Cię na droższy, to kup droższy - raczej będzie lepszy.
    Jeśli nie stać Cię na droższy i nie kupisz XS-1, to w ogóle
    nie będziesz robił zdjęć? To lepiej kupić XS-1.

    Ja mam 2 aparaty cyfrowe: kompakt z 2004 i lustrzankę z 2006.
    Oba działają. :)
    Jak muszę coś większego zrobić, to pożyczam lepsze. Na własny
    użytek i jakiegoś okazjonalnego flickr jest OK. Niedługo
    zmienię, ale nie dlatego, że "nowsze lepsze" tylko po prostu
    już dość dawno wyrosłem z tych. :)

    pozdrawiam,
    PK

  • 4. Data: 2015-04-05 23:15:35
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Piotr Kosewski" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    On 2015-04-03 20:53, Ghost wrote:

    >To zależy. :D
    >Jeśli stać Cię na droższy, to kup droższy - raczej będzie lepszy.
    >Jeśli nie stać Cię na droższy i nie kupisz XS-1, to w ogóle
    >nie będziesz robił zdjęć? To lepiej kupić XS-1.

    Przecież mogę kupić inny, młodszy, niekoniecznie droższy.

  • 5. Data: 2015-04-19 00:27:39
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    > Czy warto dzisiaj kupować sprzęt który miał premierę np. w 2011? Czy
    > postęp jest na tyle szybki, że lepiej zapomnieć. Chodzi konkretnie o
    > fuji xs-1

    Akurat jeśli chodzi o ten konkretnie model to moim zdaniem warto. Mam go
    i jestem mega zadowolony. Jakby mi padł albo mi go ktoś ukradł to
    dzisiaj znowu bym go kupił.

    EMPI