  • Data: 2015-06-16 20:20:28
    Temat: Re: złodziejskie ceny zdjęć do dowodów
    Od: Starzec z Gór <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 16 czerwca 2015 19:30:06 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:

    > Słowa mają swoją wartość. Nie czepiam się.
    > Można powiedzieć, że 'jakby' to inaczej 'niby', 'prawie', 'niemal'...
    > Zaś 'gdyby' to **zupełnie** coś innego.

    Chrzanisz.

    > : Co do tego za free, to nie sprawdzałem. Opłatę pobierają na pewno. Sprawdzałem.
    >
    > Zapytam. Fotki za free można robić, bo robiłem.

    Ja na przykład rozdaję za free takie absolutnie-nie-do-dostania! elementy do pewnej
    grupy aparatów analogowych. Insza inszość że mam tego obfite i darmowe źródełko...
    Fotojoker ma swoje promocje, i słusznie, ale rozmowa od początku szła o opłacie za
    otwarcie nośnika w punktach galeryjnych.

    > : A na Neptuna byłeś ?
    >
    > https://www.google.pl/maps/@53.155086,23.104069,3a,7
    5y,62.23h,90t/data=!3m7!1e1!3m5!1s1by_mxzGwBMmtiYZNW
    7UFQ!2e0!6s%2F%2Fgeo2.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3D1by
    _mxzGwBMmtiYZNW7UFQ%26output%3Dthumbnail%26cb_client
    %3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D100%26h%3D8
    0%26yaw%3D48.71003%26pitch%3D0!7i13312!8i6656

    > Tutaj gdzieś? Dobrze czujesz się?
    >
    > : Co nie zmienia faktu że są.
    >
    > Możesz podać dokładny adres?
    >
    > https://www.google.pl/maps/@53.15543,23.104565,507m/
    data=!3m1!1e3

    > Widzisz gdzieś parkingi i duże hale?...
    > Zobacz, jak wygląda Auchan czy Biała...

    Google twierdzą że są.
    Co najlepsze po sprawdzeniu okazuje się że w Sarnim Stoku też są. To że po dokładnym
    sprawdzeniu okazuje się że nie na Placu Czerwonym...

    > Wczoraj w Auchan na Hetmańskiej w Białymstoku
    > 1 budka na 3 była zasłonięta kartka z napisem 'AWARIA'.
    >
    > Niby 1/3 to nie 3/4 -- ale zawsze coś. ;)

    Jak mają umowę serwisową to naprawią w dwa dni. Zależy kto jest dzierżawcą.
    Wniosek zasadniczy : budki też się psują...

    Pozdrawiam Marcin

    PS Humor promocyjny : dwa w cenie ośmiu, zdjęcia oczywiście. Wygląda nonsensownie,
    prawda ?
    Oszczędza klient 16 zł...