    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Date: Tue, 12 May 2015 17:44:06 -0700 (PDT)
    <d...@g...com>
    <mid8pd$7pd$1@node1.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <mii7hi$nr$1@node2.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <miqf04$1gl$1@node1.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <mirekd$333$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: złodziejskie ceny zdjęć do dowodów
    From: d...@v...pl

    W dniu wtorek, 12 maja 2015 01:40:00 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:

    > Ale Ty jesteś niespostrzegawczy.
    > Pisałem -- pytałem o cenę usługi. :)

    W Twoim mniemaniu. Już pisałem - Albo zadałeś pytanie mało precyzyjne, albo "panienka
    z okienka" udzieliła nieprecyzyjnej odpowiedzi.

    > Owszem. ;) Niepotrzebnie zaszedłem do żebrzącego
    > ćwoka -- takiego jak Ty, zamiast do galerii handlowej. :)

    Teraz to mnie obrażasz. Otóż informuję cię że u mnie zamawiając odbitkę z własnej
    formatki dostajesz odbitkę- w cenie zależnej od formatu ilości i rodzaju papieru, z
    poprawką na tryb normalny za godzinę lub kilka lub superekspres choćby skały srały
    odbitka za 15 min. Ten ostatni tryb nie zawsze dostępny.
    Oczywiście gie mnie obchodzi czy na zdjęciu jest Twoja goła dupa, czy formatka do
    dokumentów, ale również gie mnie obchodzi czy ta formatka nadaje się do czegokolwiek.
    Gwiazdka.
    W niektórych wypadkach jednak mnie obchodzi, i wtedy dany osobnik może liczyć jedynie
    na to że Policja przybędzie zanim puszczą mi nerwy.

    > Użyłem tu fachowej terminologii -- zaczerpniętej u Ghosta. :)
    >
    > "Ghost" 553dd92d$0$2200$6...@n...neostrada.pl

    > Fotograf (czyli Ty) zapewne zrozumie fotografa (czyli Ghosta) innego. :)

    Mało mnie Twoje spory z Ghostem obchodzą.

    > : Powyżej pisałem skąd się wzięła pozycja cennikowa pt "otwarcie nośnika".
    >
    > Z żebrania? :)

    Domaganie się zapłaty za wykonaną pracę/poniesione koszty nazywasz żebraniem ?

    > : I zgadzam się że powinieneś zostać poinformowany że takie coś istnieje.
    > : Tyle że jakoś dziwnie mi się wydaje że jednak zostałeś poinformowany
    > : zgodnie z prawem, ale ci się nie chciało...
    >
    > Zgodnie z czyim prawem? Prawem żebraka? :)

    Kodeksem handlowym.
    Idę o zakład że informacja o tej opłacie widniała w widocznym miejscu.

    > -=-
    >
    > Porzućmy ten niepotrzebny spór.
    >
    > Ty uważasz, że cena musi rosnąć po jej uzgodnieniu.
    > Ja uważam, że cena nie może rosnąć po jej uzgodnieniu.

    Nic nie uzgadniałeś- zadałeś abstrakcyjne pytanie, a "panienka z okienka" udzieliła
    nieprecyzyjnej odpowiedzi. Ty myślisz że ja mało razy zatrudniałem dzieciaki z
    pośredniaka ? Po , oczywiście, "odpowiednich kursach" naciągania klienta? Mało razy
    za te dzieciaki oczyma świeciłem ?

    > Ja pójdę do galerii handlowej, gdy będę potrzebował
    > odbitek/odbitki, Ty zaś pozostań w swoim świecie. :)

    A ić. Tobie się wydaje że kioski w galeriach są obsługiwane przez krasnoludki czy
    ufoludki ?

    > -=-
    >
    > Gdy pstrykałem fotki za pieniądze -- nie podbijałem ceny. :)
    > Nie żebrałem, nie płakałem, że wszystko jest drogie itd...
    > A czasy były ciężkie -- w sklepach były pustki. :)
    >
    > -=-
    >
    > Ostań ;) z Bogiem. ;) Ja -- wybrałem galerie handlowe. :)
    > I wcale nie dlatego, że tam co krok mogę dostać fotkę za free. ;)

    ???

    > -=-
    >
    > Może jeszcze ogólnie, słowo do żebrzących -- nie żebrajcie,
    > gdy widzicie mnie z pstrykaczem w mych łapkach. Nie żebrajcie,
    > bo nie dam za freeko fotek, które ustrzelę. :) Skasuję -- a nie dam. :)
    >

    > Trza było brać, przed laty, gdy za freeko chętnie dawałem. :)
    > Dziś -- nie daję. :) I nie dam nawet po latach. :)
    > Skasuję -- ale nie dam!
    >
    > Mogę sprzedać. :) Tanio ;) zedrę. ;)

    To może załóż wątek o TFP... Powspominamy, pośmiejemy się... Może wrócimy do dawnych
    czasów, a co...
    Pozdrawiam Marcin