  • Data: 2023-03-10 08:57:04
    Temat: Re: zjazd z ronda z wewnętrznego pasa (pierwszeństwo)
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 10 Mar 2023 08:38:09 +0100, Cavallino

    > Nie - przepisy ich do tego zobowiązują.

    Tylko jeśli jest BEZPOŚREDNIE odniesienie, i to jest za każdym razem
    analizowane, a nie jest tak z domysłu, a w tym wypadku takowego
    bezpośredniego odniesienia nie ma.

    > Pod groźbą sankcji, jeśli nie będą.

    Pod groźbą to jest od dawna twoja inteligencja, szczególnie gdy migasz w
    prawo jadąc przez skrzyżowanie prosto -- bo nawet nie potrafisz zrozumieć
    tak elementarnej rzeczy, że wyrok był w odniesieniu do konkretnej sytuacji.
    Czekam aż na podstawie tego wyroku, w którym stwierdzono że SORO _niczym_
    się nie różni od "klasycznego" skrzyżowania, zaczniesz migać prawym także
    przy zjeżdżaniu ze zwykłych skrzyżowań. To dopiero będzie komedia.

    > I wszystko na temat.
    > Każdy trzeźwo myślący, w sporze prawnym Myjk-NSA, wybierze jednak
    > stanowisko i interpetację NSA, zamiast narażać się na mandaty i procesy.

    Każdy trzeźwo myślący i znający PORD będzie jeździł tak, aby wypadku nie
    mieć. Ja tak jeżdżę od ponad 20 lat, mimo że musze codziennie drogi (w tym
    przedmiotowe skrzyżowania) dzielić z takimi idiotami jak ty, literalnie się
    do ich głupoty dopasować.

    --
    Pozdor
    Myjk