  • Data: 2023-03-10 20:50:49
    Temat: Re: zjazd z ronda z wewnętrznego pasa (pierwszeństwo)
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 10 Mar 2023 19:24:31 +0100, Cavallino

    > Bo tak to się robi na całym cywilizowanym świecie.
    > Inaczej bywa tylko w tej wschodniej jego części.

    W tej środkowej części jest jeden taki, co jadąc prosto miga w prawo.
    Ale to są wyjątki, nie warto sobie zaprzatać nimi głowy.

    > Przecież my sie poruszamy właśnie tak jak oni.
    > Przynajmniej w europejskiej części Polski.

    Serio? Przetrzyj oczki, bo większość tam nie miga.

    Pomimo że to nie jest formalnie SORO, tylko szereg niezależnych skrzyżowań
    i formalnie tam jest właśnie skręt w prawo i powinno się bezwzględnie
    migać. Do tego jeszcze w prawo skręcają z lewych (wewnętrznych) pasów!
    Łolaboga, jak zaczniesz zaraz o tym "myśleć" to, coś tak czuję, zaraz ci
    się cały kisiel wyleje!

    > To, że w azjatyckiej jest inaczej, to sobie sam odpowiedz dlaczego....
    > I nie mów "my", wsadzajac wszystkich do tego samego worka....

    Ty i te twoje projekcje. Kino sobie otwórz, może coś dorobisz.

    --
    Pozdor
    Myjk