  • Data: 2023-03-08 18:42:32
    Temat: Re: zjazd z ronda z wewnętrznego pasa (pierwszeństwo)
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.03.2023 o 17:10, nadir pisze:

    > To jak jesteś takim qrwa purystą to chociaż pisz pod tym co cię boli.

    Nie, nie jestem jakimś purystą.
    Po prostu nie jestem nieukiem.

    > "No bo się zafiksowałeś na *jakiś* jednym gównianym rondzie w Warszawie,
    > ale są różne ronda, chociażby to, które wcześniej podlinkowałem i tam
    > widzą mój kierunek. Czy użycie kierunkowskazu zależy w takim razie od
    > wielości ronda?"

    Przypominam, że nie pisałem o jakimś rondzie, tylko o jakichś
    kierunkowskazach.

    Teraz już ugruntowałeś mnie w opinii, że zawsze piszesz "jakiś" zamiast
    "jakichś" lub "jakimś". Albowiem nie ma przypadku, żeby w dyskusji
    omijać pewne litery nieumyślnie. Pewnie (jak większośc piszących
    "jakiś") piszesz też "także" jako synonim "czyli".
    Nie lepiej było siedzieć cicho?

    Bedzie anegdotka.
    Wszyscy znają stary dowcip, kiedy baba pyta:
    - ten pociag na Tłuszcz?
    - Nie. Na elektryczność.

    Kiedyś jechaliśmy z dworca Wileńskiego na grzyby i facet biegł do
    ruszającego pociągu. Przytrzymaliśmy drzwi i wskoczył. Zasapany pyta:
    - ten pociag na Tłuszcz?
    - Nie. Na elektryczność.
    Ze też złapał się na taki stary kawał... Wybuchnęliśmy żmiechem.
    A facet zaczał sie bulgotać. Gdyby siedział cicho, to byłaby tylko
    chwila śmiechu i koniec. Ale że zrobiło się głośno, to ludzie siedzący w
    przedziale zaczęli też opowiadać sobie co się wydarzyło i wkrótce
    praktycznie cały pociąg miał beke z gościa!
    Uciekł na przód składu, ale i tam wskazywali go sobie palcami. :D

    --
    -
    Akarm