  • 101. Data: 2009-02-09 20:31:26
    Temat: Re: zgubny wpływ elektronik na młode pokolenie :)
    Od: "JRakoczy" <J...@a...df>

    "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> wrote in message
    news:19452833.20090209212338@pik-net.pl...

    Jakie to szczęście, że tutaj nie masz władzy jak na elektrodzie :-)

  • 102. Data: 2009-02-09 20:43:51
    Od: "ihi" <i...@p...hi>

    > *PLONK!* warning #1

    Kurde, Roman, nie meczy Cię to bycie ormowcem?
    Mnóstwo razy wielu splonkowałeś, czyli nie chcesz już czytać tych
    wiadomości.
    Po co zatem dalej czytasz ?
    Jak ktoś przynudza, to inni go olewają i samo się wygasza.
    Pobyt w czyimś mordpliku jest nieistotny.

  • 103. Data: 2009-02-09 21:18:08
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello ihi,

    [...]

    > Kurde, Roman, nie meczy Cię to bycie ormowcem?

    Gdybyś mi to osobiście powiedział - dostałbyś po prostu klapsa w pysk.
    A tutaj - nie chce mi się z tobą gadać.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 104. Data: 2009-02-09 21:19:09
    Od: Tomasz Szczesniak <t...@p...com.pl>

    Dnia Mon, 9 Feb 2009 10:40:55 +0100 na fali pl.misc.elektronika stacja
    Marcin Stanisz <m...@b...poczta.onet.pl> nadala:

    > prhn to drugie drzwi na lewo ;)

    No cóż, jak się człowiek śpieszy to się diabeł cieszy :)

    --
    Tomasz Szczesniak

    t...@s...pl
    FIDO: 2:480/127.134 HYDEPARK moderator
    http://www.stareradia.pl - wszystko o przedwojennej radiotechnice

  • 105. Data: 2009-02-09 21:52:17
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    RoMan Mandziejewicz napisał(a) :

    > Gdybyś mi to osobiście powiedział - dostałbyś po prostu klapsa w pysk.

    W gębie to mocny jesteś. Jedyna władza jakiej możesz doświadczyć
    to płonkowanie. Władza jest jak narkotyk dla coponiektórych.

    --
    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 106. Data: 2009-02-09 22:08:11
    Temat: Re: nauka i wiara :)
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    RoMan Mandziejewicz napisał(a) :
    > Ty też chcesz PLONKa?

    Ot, w swoim żywiole - conajmniej trzeci raz w tym wątku. Władza
    nad innymi to jest to.

    --
    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 107. Data: 2009-02-09 22:18:32
    Od: Konop <k...@g...pl>

    Piotr Curious Gluszenia Slawinski pisze:

    > pomoze mu i ateista i pracownik pomocy spolecznej, a nawet psychiatra. i to
    > ateista.
    > religia nie ma monopolu na ludzkie odruchy. laczenie klamstwa i wciskania
    > kitu z ideami humanitaryzmu to taki sam trik psychologiczny jak promocja w
    > biedronce, i kiedys zobaczysz jak bardzo sie na tym przejedziesz.

    Porównując religię do Biedronki obrażasz moje uczucia religijne!! I nie
    jestem pierwszym, którego tak potraktowałeś!! Jeśli Ty nie posiadasz
    uczuć religijnych i nie rozumiesz, to uszanuj prawo każdego człowieka do
    czegoś takiego!
    Jasne, że religia nie ma monopolu... a czy ja napisałem że ma?? Każdy,
    kto nie robi czegoś "automatycznie" czy z przymusu, ma jakąś motywację
    swoich działań... ten ateista nie wiem czemu będzie chciał pomóc, ale
    nie mówię, że nie będzie chciał! Pomoże, bo chce być człowiekiem i tyle
    ;)... psychiatra pomoże, bo chce zarobić... a ja pomogę, bo uważam że to
    dobre. No ale moja pomoc jest wynikiem promocji w biedronce, za to
    ateista jest the best?? No super, z taką argumentacją to na pewno
    udowodnisz wszystkim, że jesteś najlepszy ;P...
    Akurat przykład z pomaganiem jest pod tym względem bez sensu, że
    faktycznie pomagać każdy może ;P... ale weźmy coś trudniejszego..
    wybaczanie krzywd, przebaczanie nieprzyjacielom, powściąganie się od
    zemsty - takiego ludzkiego odruchu...
    Na to też stać każdego ateistę?? A może uważasz, że to bzdura.. ja
    uważam, że to dobre, świat uniknąłby wielu wojen, wielu ludzi
    zachowałoby swoje życie, gdybyśmy wszyscy umieli wybaczyć... i tyle...
    nikt mi nie robi z tego promocji ani nic ;)... przykro mi, bo widzę, że
    nie jesteś ateistą "z wyboru"... po prostu - obraziłeś się na kościół,
    uważasz że to bez sensu... gdybyś otworzył swój umysł, dostrzegł w tym
    sens i wówczas zrezygnował - byłoby OK, tylko szanowałbyś ludzi, którzy
    wybrali inaczej.
    Aha, możesz jeszcze napisać jakiego typu kłamstwa są leczone? Bo
    widzisz, mam wrażenie, że Ty oceniasz wiarę w Boga przez pryzmat na
    przykład księży, albo jakiejś podgrupy jakiejś konkretnej religii, a ja
    bym chciał popatrzeć na to szerzej...

    Pozdrawiam!!
    Konop

  • 108. Data: 2009-02-09 22:22:53
    Od: "JR" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." :

    > Ot, w swoim żywiole - conajmniej trzeci raz w tym wątku. Władza nad
    > innymi to jest to.

    daj spokój, mi jest po prostu go żal;
    poza tym dostał list na priva i mam nadzieję, że coś dobrego mu tam
    teraz w umyśle świta

    --
    pzdr.
    JR

  • 109. Data: 2009-02-09 22:56:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Konop,

    [...]

    > Porównując religię

    Czy naprawdę każdemu z osobna trzeba przy...walić PLONKiem, żeby
    wreszcie zrozumiał, że to niewłaściwa grupa?

    [...]

  • 110. Data: 2009-02-09 22:58:01
    Od: im <i...@p...neostrada.pl>

    > Gdybyś mi to osobiście powiedział - dostałbyś po prostu klapsa w pysk.
    > A tutaj - nie chce mi się z tobą gadać.

    Ech... Romuś. Kiedyś..... potrafiłeś ludkom sensownie w temacie
    elektroniki doradzić. I za to Cię SZANOWAŁEM.
    Dzisiaj więcej w Tobie jadu niż poprawnego dordztwa.
    Twój niejednkrotny (w ostatnich czasach - postach) sarkazm napawa mnie
    obrzydz..niem.
    Nie lecz tu swoich problemów. Są od tego inne grupy.

    Życzę zdrowia