  • 21. Data: 2012-12-15 00:25:16
    Temat: Re: zgubienie/kradziez telefonu
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-12-14 23:46, Tomek pisze:
    > No zmień imei geniuszu w N8, no zmień. To nie nokie 3310.

    Mnie się udało po dłuuugim czasie odzyskać skradzioną Toshibę G900
    (slider qwerty). No i leży w szufladzie, bo w międzyczasie zapomniałem
    hasła, a i blokada czytnikiem linii papilarnych nie odpuszczała). Toteż
    myślę, że gdyby producenci wykazali się dobrą wolą, to kradzieże
    telefonów nie byłyby opłacalne. Ale wiadomo - ukradną ci, to musisz
    kupić nowy i producent się cieszy...

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 22. Data: 2012-12-15 01:57:50
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-12-13 12:02, gzk pisze:
    > Użytkownik "Maciek." <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > IMEI aparatu oczywiście mam, mam też numer karty SIM, którą
    > znalazca/złodziej używa do prób uruchomienia tego aparatu (aparat był
    > dodatowo zabezpieczony).
    > Zanalazca - gdyby chciał go zwrócić, nie miłby z tym żadnego problemu, wie
    > nawet że za zwrot dostanie "znaleźne" ale najwyrażniej nie ma zamiaru tego
    > zrobić, bo cały czas próbuje odblokować aparat.
    > Nie oczekuje aby ktoś podejmował za mnie decyzje, a pytam czy ktoś miał
    > podobny przypadek, czy Policja wogóle podejmie jakiś kroki aby odnaleźć
> [...]

    Zamiast pisać i tracić czas mogłeś wziąć się za sprawy blokowania karty
    sim i zgłoszenie kradzieży. To sie robi od razu. Teraz będziesz płacił
    dalej za ...czyjeś rozmowy.

    --
    animka

  • 23. Data: 2012-12-15 08:48:10
    Od: "gzk" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Zamiast pisać i tracić czas mogłeś wziąć się za sprawy blokowania karty
    > sim i zgłoszenie kradzieży. To sie robi od razu. Teraz będziesz płacił
> [...]

    Jeżeli tylko uda mu się wykonać chociaż jedną rozmowę z tej karty to chętnie
    zapłacę ;)

  • 24. Data: 2012-12-15 11:11:39
    Od: "FanTomas" <k...@g...com>

    Użytkownik "gzk" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    Telefon był zabezpieczony aplikacją która wysłała SMS-a pod skonfigurowany
    wczesniej numer z włożonej karty SIM delikwenta.

    > Nie zaszkodzi, a zgłosić możesz kradzież, tylko co powiesz, jak zadadzą
    > podstawowe pytania?
    > Zaś co do sensu - ja go nie widziałem w swoim przypadku, a w Twoim tym
    > bardziej nie widzę.

    Zgłoszone (szybko i sprawnie). Policje szczególnie zainteresował ten numer
    karty użytej do próby uruchomienia aparatu.

    a mozesz mi podpowiedziec co to za aplikacja? są dostepne takie cuda na
    androida?
    chetnie bym cos takiego sobie doinstalował.
    pozdrawiam

  • 25. Data: 2012-12-15 15:31:57
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On 14 Gru, 23:46, "Tomek" <p...@z...spamem> wrote:
    > No zmien imei geniuszu w N8, no zmien. To nie nokie 3310. Wez skoncz sie
    > kompromitowa . Ale fakt, procedure zlodziejska masz opanowan .

    Czlowieku, zamiast obrazac dobrch ludzi zatroskanych o innych to wez
    sie tylko zastanow! Jak taki Rycho z Polski "B" zakosi ajfona to zaraz
    bez zadnego wlaczania zaniesie go do Zdzicha co ma osiedlowy GSM
    Serwis-Komis i codziennie odblokowuje i zmienia SOFTY w kilkunastu
    takich telefonach! Pozmienia w nim co trzeba, wystawi i sprzeda po
    OKAZYJNEJ cenie i... podziela sie z Rychem po 50%.

    Ludzie!!!!!! w Polsce jest NEDZA i oprocz ENKLAWY jak w Wasiawie
    (jeszcze poki co) ludziska maja TRAGICZNIE inne problemy niz kupowanie
    komorek!

  • 26. Data: 2012-12-15 15:34:26
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On 15 Gru, 11:11, "FanTomas" <k...@g...com> wrote:
    > a mozesz mi podpowiedziec co to za aplikacja? są dostepne takie cuda na
    > androida?

    A co, myslisz, ze rasowy zlodziej nigdy nie slyszal o takich
    aplikacjach???

  • 27. Data: 2012-12-15 15:44:07
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On 15 Gru, 00:25, "$heikh el $hah" <s...@g...com> wrote:
    > myślę, że gdyby producenci wykazali się dobrą wolą, to kradzieże
    > telefonów nie byłyby opłacalne. Ale wiadomo - ukradną ci, to musisz
    > kupić nowy i producent się cieszy...

    I jeszcze dodatkowo ci producenci i posrednicy zaplaca za wpisy tu
    osmieszajace ostrzezenia przed kupowaniem drogich modeli telefonow.

    Jednak to nie zabawa, kupowanie malych kosztownych urzadzen z ktorymi
    potem te dzieciaki sie obnosza nonszalancko w tramwajach i po
    galeriach to proszenie sie o nieszczescie! I to duzo gorsze niz
    zgubienie pieprzonej komorki!

  • 28. Data: 2012-12-15 15:50:09
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-12-15 15:34, Yerine Ictimai pisze:

    > A co, myslisz, ze rasowy zlodziej nigdy nie slyszal o takich
    > aplikacjach???

    Rasowi złodzieje telefonów, to przeważnie dresiarze o inteligencji i
    mentalności uboższych od średnich o 50%. Normalny, choćby bardzo ubogi
    człowiek, nie skroi nikogo z telefonu. Ja, choć nie jestem wzorem cnót
    wszelakich, gdybym znalazł telefon nawet lepszy od swojego, to bym
    szukał właściciela. I dopiero gdyby się nie znalazł, to bym go sobie
    zostawił jako zapas, bo polskiej policji zwyczajnie nie ufam.
    Zaś profesjonalni złodzieje nie kradną pojedynczych sztuk, tylko
    przejmują ciężarówkę wiozącą całe palety.

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 29. Data: 2012-12-15 15:57:58
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-12-15 15:44, Yerine Ictimai pisze:

> [...]
    > potem te dzieciaki sie obnosza nonszalancko w tramwajach i po
    > galeriach to proszenie sie o nieszczescie! I to duzo gorsze niz

    Nie przesadzajmy. W biały dzień w ruchliwym miejscu może cię skroić z
    telefonu kieszonkowiec, ale nie bandyta. I wtedy tragedii nie ma, bo
    skoro było stać rodziców na jeden, to i kolejny kupią.
    A jeśli ktoś łazi po ciemku mało uczęszczanymi drogami, to może zostać
    skrojony ze wszystkiego co cenne i dodatkowo dostać wpierdol.

    --

  • 30. Data: 2012-12-15 17:33:40
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On 15 Gru, 15:57, "$heikh el $hah" <s...@g...com> wrote:

    > A jeśli ktoś łazi po ciemku mało uczęszczanymi drogami, to może zostać
    > skrojony ze wszystkiego co cenne i dodatkowo dostać wpierdol.

    Teraz ciemno to jest i o godzinie 16.
    A jak jest jasno to np. w parku byl taki incydent z komorka, ze potem
    dziecko walczylo w szpitalu o zycie...