  • 1. Data: 2012-12-11 08:34:30
    Temat: dlaczego ta się dzieje
    Od: zbigniew <z...@e...uk>

    Dlaczego telefony a zwłaszcza smartfony Samsunga są tak popularne w
    Polsce. Uważam, że jest oferta innych firm, pomijam Nokię, które są
    lepsze i mają lepszą cenę niż wyrobów Samsunga.
    Zbigniew

  • 2. Data: 2012-12-11 09:22:04
    Temat: Re: dlaczego ta się dzieje
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-12-11 08:34, zbigniew pisze:
> [...]
    > Polsce. Uważam, że jest oferta innych firm, pomijam Nokię, które są
    > lepsze i mają lepszą cenę niż wyrobów Samsunga.

    Skąd to przypuszczenie że są najpopularniejsze? A także - jakie firmy
    uważasz za lepsze i tańsze?

  • 3. Data: 2012-12-11 10:20:03
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 11.12.2012 zbigniew <z...@e...uk> napisał/a:
    > Dlaczego telefony a zwłaszcza smartfony Samsunga są tak popularne w
    > Polsce.

    Bo wielu je kupiło/kupuje.

    > Uważam, że jest oferta innych firm, pomijam Nokię, które są
    > lepsze i mają lepszą cenę niż wyrobów Samsunga.

    Szukaj pod hasłem: teoria podejmowania decyzji.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 4. Data: 2012-12-11 11:35:54
    Od: zbigniew <z...@e...uk>

    W dniu 2012-12-11 10:20, kakmar pisze:

    > Bo wielu je kupiło/kupuje.

    > Szukaj pod hasłem: teoria podejmowania decyzji.

    ostatnio wpadł mi w ręce LG 4x, uważam że to dobry sprzęt za dobre pieniądze

  • 5. Data: 2012-12-11 12:38:42
    Od: Marx <a...@g...com>

    On 11.12.2012 08:34, zbigniew wrote:
    > Dlaczego telefony a zwłaszcza smartfony Samsunga są tak popularne w
    > Polsce. Uważam, że jest oferta innych firm, pomijam Nokię, które są
    > lepsze i mają lepszą cenę niż wyrobów Samsunga.
    Samsungi sa tanie, popularne, latwo modyfikowalne. Jak kupisz Sony to
    zazwyczaj przeplacisz, kupujac LG osiwiejesz czekajac na aktualizacje.
    HTC wcisnie ci ociezale Sense zdrowo cie za to kasujac. Motorola to w
    Polsce rzadkosc i straszy poblokowanymi bootloaderami. Reszta
    producentow ma jeden-dwa modele czyli praktycznie nie istnieje.
    Marx

  • 6. Data: 2012-12-11 12:40:06
    Od: kakmar <k...@g...com>

    > ostatnio wpadł mi w ręce LG 4x, uważam że to dobry sprzęt za dobre pieniądze

    Aaaaa, Ty z reklamą ;) Tak się pechowo składa że mam właśnie takiego na blacie.
    To konkurent SGS3 i tańszy, niby wszystko ma i jest lepiej (kwestia subiektywna)
    wykonany, ale... Ma znacznie gorszy aparat, gorzej nagrywa wideo, tryb
    głośnomówiący jest cichszy niż w SGS3 i znacznie cichszy niż w Defy. Miewa
    metaliczne brzmienie w czasie rozmowy. Nie ma aktualizacji do 4.1 jak SGS3.
    Pomijając SGS3, który też nie jest idealny.
    Szumiące/słabe radio FM, brak UMS, tylko wolne/upierdliwe MTP.
    Podobno jakieś gry na tym nie działają/źle działaj, mimo że Tegra3 jak w N7.
    Fakt jest b.szybki, ma BDB ekran, ale niewygodnie się go trzyma w ręce, obsługa
    1 dłonią wymaga często przesuwania telefonu.
    Czy to lepszy sprzęt od SGS3? No nie wiem.
    A widziałeś gdzieś reklamę 4X? Bo ja nie, a SGS3 widuję często.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 7. Data: 2012-12-11 13:40:18
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2012-12-11 12:38, Marx pisze:
    > Samsungi sa tanie, popularne, latwo modyfikowalne. Jak kupisz Sony to
    > zazwyczaj przeplacisz, kupujac LG osiwiejesz czekajac na aktualizacje.

    ja osiwialem czekajac na aktualizacje Samsungowego GalaxyTaba - od ponad
    roku zwodzony przez serwis, ze juz na dniach.... :/

    Pewnie firma wychodzi z zalozenia, ze user kupi nowe a nie bedzie
    aktualizowal stare :/

  • 8. Data: 2012-12-11 17:58:00
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 11.12.2012 08:34, zbigniew pisze:
> [...]
    > Polsce. Uważam, że jest oferta innych firm, pomijam Nokię, które są
    > lepsze i mają lepszą cenę niż wyrobów Samsunga.

    zrób sam porównanie, najlepiej lekko używanych modeli. Zobaczysz cio
    wyjdzie.
    ToMasz

  • 9. Data: 2012-12-11 18:19:30
    Od: W <w...@w...pl>

    Marx wystukał, co następuje:

> [...]
    > HTC wcisnie ci ociezale Sense zdrowo cie za to kasujac. Motorola to w
    > Polsce rzadkosc i straszy poblokowanymi bootloaderami.

    Motorola to tearz się chyba w ogóle wycowała z PL/EU...

  • 10. Data: 2012-12-11 22:25:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 11 Dec 2012 08:34:30 +0100, zbigniew napisał(a):
    > Dlaczego telefony a zwłaszcza smartfony Samsunga są tak popularne w
    > Polsce. Uważam, że jest oferta innych firm, pomijam Nokię, które są
    > lepsze i mają lepszą cenę niż wyrobów Samsunga.

    A moze jakies przyklady ?

    Samsungi jak wino - sa dobre i tanie, bo sa dobre i tanie :-)

    Dodaj do tego polityke firmy, ktora widac chce tu sprzedawac i potrafi sie
    dogadac z operatorami, a to nie o wszystkich da sie powiedziec.

    J.