  • 1. Data: 2012-12-11 22:24:24
    Temat: Xperia P czy Galaxy S Advance?
    Od: Gadacz <j...@g...com>

    Miałem do tej pory HTC Desire i strasznie doskwierał mi brak pamięci. W sumie nie
    wiem na którą z tych słuchawek się zdecydować. Cena w Orange dla Firm w Więcej za
    Mniej 55pln zbliżona. Czas rozmów przemawia za Samsungiem, ale z kolei Xperia ma
    więcej pamięci... Aparat gorszy w Samsungu, ale w sumie to nie używam.

    Pomóżcie :)

  • 2. Data: 2012-12-17 22:38:14
    Temat: Re: Xperia P czy Galaxy S Advance?
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-12-11 22:24, Gadacz pisze:
> [...]
    więcej pamięci... Aparat gorszy w Samsungu, ale w sumie to nie używam.

    Xperia. Choćby ze względu na względną oryginalność. Ludzie sobie
    poginają z iPhonami i Samsungami, a ze znajomych Xperii nie ma nikt. ;)

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 3. Data: 2012-12-21 16:41:53
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-12-11 22:24, Gadacz wrote:
> [...]
    więcej pamięci... Aparat gorszy w Samsungu, ale w sumie to nie używam.

    Nie mozesz dolozyc troche do SGS2?
    Dzisiaj znajomy poprosil mnie o "uruchomienie" S Advance dla jego corki.
    Zalozylem konto gmail, zainstalowalem kilka podstawowych aplikacji,
    skonfigurowalem. W kazdym razie mialem przy okazji mozliwosc porownac
    ten telefon do mojego SGS2 i wg mnie Advance wypada slabo. Dawno nie
    widzialem lagowania na nowszych telefonach z Androidem (Defy z CM tez
    sie sprawuje dosc zacnie, choc oczywiscie nie mozna wymagac zbyt wiele
    od jednego rdzenia 800MHz) natomiast na Advance prosto z pudelka
    zdarzylo mu sie kilka razy zamyslic, ogolnie typowe operacje systemowe
    sa mniej plynne niz na SGS2. Ekran....niezbyt milo wspominam Pentile z
    SGS. W tej rozdzielczosci nie trzeba miec sokolego wzroku, zeby zauwazyc
    obnizona rozdzielczosc wnikajaca ze specyfiki ekranu.
    Tutaj wlasnie ten efekt sie pojawia. Dodatkowo bateria ma mniejsza
    pojemnosc, aparat 5 zamiast 8 MPx. Co latwo przeoczyc - ekran to zwykle
    szklo a nie Gorilla Glass.
    Czuc po prostu, ze jest to model budzetowy.

  • 4. Data: 2012-12-21 16:53:01
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > szklo a nie Gorilla Glass.
    > Czuc po prostu, ze jest to model budzetowy.

    Jeszcze jedno: pomimo tego, ze S Advance ma ekran 4.0" to sam telefon
    jest tylko nieznacznie mniejszy od 4.3". Roznica jest w tym przypadku
    symboliczna.

  • 5. Data: 2012-12-21 16:57:11
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > Czuc po prostu, ze jest to model budzetowy.

    Jeszcze jedno: pomimo tego, ze S Advance ma ekran 4.0" to sam telefon
    jest tylko nieznacznie mniejszy od SGS2 z ekranem 4.3". Roznica jest w
    tym przypadku symboliczna.