  • 1. Data: 2012-12-12 12:40:24
    Temat: [Android] Zmiana adresu MAC karty WiFi
    Od: "news" <n...@n...be>

    Witam,

    jest sobie tablet 7" (powiedzmy z wbudowanym modemem 3G, zeby bylo w zgodzie
    z tematyka grupy) ktory posiada na pokladzie Androida 4.0.4.

    Czy jest jakis *sprawdzony* soft, ktory zmieni mi na stale/tymczasowo MAC
    adres karty sieciowej Wifi? Oczywiscie testowalem rozne narzedzia z google
    play ale... niby pokazywaly, ze zmieniaja ale efekt byl mizerny. Wrzucalem w
    google zapytanie "(tablet) android (4) change mac address wifi" - ale tez
    zadnego dobrego rezultatu nie osiagnalem.

    Czasami chcialbym skorzystac ze swojego tabletu w pracy, ale dostep do sieci
    jest filtrowany. Chcialbym zasymulowac adres MAC mojej Nokii E51 ktora ma
    dostep. Z adminem sieci nie idzie sie niestety dogadac

    Za wszekie wskazowki/uwagi dziekuje.

    Pozdrawiam

    ps. jest jakis fajny prosty soft pod Win XP pokazujacy adresy MAC kart
    sieciowych ktore sa podlaczone do domowej sieci bezprzewodowej? Testowalem
    Whos On My WiF 2 ale jest non-user-friendly. Router - prosty model Cisco

  • 2. Data: 2012-12-12 14:25:14
    Temat: Re: [Android] Zmiana adresu MAC karty WiFi
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > ps. jest jakis fajny prosty soft pod Win XP pokazujacy adresy MAC kart
    > sieciowych ktore sa podlaczone do domowej sieci bezprzewodowej? Testowalem
    > Whos On My WiF 2 ale jest non-user-friendly. Router - prosty model Cisco

    Wejdz na router i tam zobacz,
    ew. http://www.softperfect.com/products/networkscanner/
    lub cos ala w podobie.

  • 3. Data: 2012-12-12 15:09:49
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2012-12-12 12:40, news pisze:
> [...]
    > Whos On My WiF 2 ale jest non-user-friendly. Router - prosty model Cisco

    Aplikacja Fing (Android) - refresh i masz liste IP/MAC adresow w danej
    sieci lokalnej.