  • 11. Data: 2012-12-14 11:49:56
    Temat: Re: zgubienie/kradziez telefonu
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Tomek nabazgrał(a):

> [...]
    > kolesia namierzą po numerze, bts-ach, przeprowadzonych rozmowach itp.
    > Iphona odzyskałem po półtora miesiącu i nie pieprz bzdur, że policja
    > nic nie robi. A wiesz, dlaczego jest taka mała wykrywalność kradzieży?
    > Bo jelenie czytając takiego idiotę jak ty cepie, nie zgłasza tego,
    > dając pożywkę złodziejom, którzy czują się bezkarni. I tyle w temacie.
    > Przykładów odzyskania telefonów przez policję mógłbym podac jeszcze
    > kilka, ale po co. Masz przecież swoją teorię, a może sam kradniesz i
    > insynuujesz, żeby nie zgłaszać, bo nie ma sensu.

    Powiem krótko .. idż się lecz ...

  • 12. Data: 2012-12-14 12:20:17
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-12-12 11:02, gzk pisze:
    > Mam nr karty sim którą "znalazca/złodziej" użył do próby uruchomienia
    > telefonu.

    Skąd wiesz, że próbował go uruchomić?

    > Czy jest sens zgłaszać ten fakt na policję?

    Nie zaszkodzi, a zgłosić możesz kradzież, tylko co powiesz, jak zadadzą
    podstawowe pytania?
    Zaś co do sensu - ja go nie widziałem w swoim przypadku, a w Twoim tym
    bardziej nie widzę.

    http://prawo.rp.pl/artykul/757715,910674.html

    > Kradzież od 1000 zł rozzuchwali złodziei?

    > Systemowi bez wątpienia przyniesie to ulgę - prokuratorzy zajmą się poważnymi
    kradzieżami, a nie - jak mówią teraz - drobnicą.

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 13. Data: 2012-12-14 12:33:32
    Od: zbigniew <z...@e...uk>

    W dniu 2012-12-14 11:49, Chris pisze:
    > Tomek nabazgrał(a):

    > Powiem krótko .. idż się lecz ...

    Poza tym, że koleś niepotrzebnie Cię wyzywa to ma rację. Istotnie Twoje
    wypowiedzi nadają się do kosza i można wyciągać daleko idące wnioski o
    Twoich intencjach

  • 14. Data: 2012-12-14 13:26:57
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    zbigniew nabazgrał(a):

    > Poza tym, że koleś niepotrzebnie Cię wyzywa to ma rację. Istotnie Twoje
    > wypowiedzi nadają się do kosza i można wyciągać daleko idące wnioski o
    > Twoich intencjach

    Naucz się czytać ,... napisałem tylko że policja ma w dupie takie sprawy i o
    żadnych intencjach nie ma tu mowy ...

    Nie raz miałem niestety okazję być okradzionym (auto/wyposażenie) i po
    prawie 2h przesłuchania na komendzie, spisaniu raportu nic więcej się nie
    dzieje, po miesiącu dostajesz papier że sprawa zostaje zmożona i to wszystko
    ... powiem więcej koledze z firmy okradli auto, złapali tego co ukradł ale
    towar już gdzieś poszedł dalej i odpowiedz policji, jak pan chce coś więcej
    to musi pan wytoczyć prywatnie sprawę kolesiowi a my panu damy papier że
    towaru nie znaleziono ale i tak musi pan przychodzić na rozprawy
    (powiadomimy listownie).
    Rok temu miałem też wezwanie na 10 rano w sprawie i jak przyjechałem a
    musiałem brać wolne w firmie to okazało się że policjanta co prowadzi sprawę
    nie ma bo poszedł sobie na urlop a ja przyjechałem na darmo ... i będę
    wezwany w innym terminie ... na pytanie o zwrot kosztów dojazdu .. to nie
    nasza sprawa ... hahaha dziękuje ,....

    Co do tel i kradzieży, kartę wyciągasz i wywalasz do kosza, zmieniasz numer
    IMAI i masz nie namieżalny telefon który idzie na drugi koniec kraju na
    jakiś bazar ...

  • 15. Data: 2012-12-14 13:52:09
    Od: "gzk" <g...@g...pl>

    Użytkownik "$heikh el $hah" <s...@g...com> napisał w wiadomości

    > Skąd wiesz, że próbował go uruchomić?

    Telefon był zabezpieczony aplikacją która wysłała SMS-a pod skonfigurowany
    wczesniej numer z włożonej karty SIM delikwenta.

    > Nie zaszkodzi, a zgłosić możesz kradzież, tylko co powiesz, jak zadadzą
    > podstawowe pytania?
    > Zaś co do sensu - ja go nie widziałem w swoim przypadku, a w Twoim tym
    > bardziej nie widzę.

    Zgłoszone (szybko i sprawnie). Policje szczególnie zainteresował ten numer
    karty użytej do próby uruchomienia aparatu.

  • 16. Data: 2012-12-14 16:20:08
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 13 Dec 2012 12:29:30 +0100, "Chris" <c...@s...pl> wrote:

    >Nie podjmie, jeśli zgłosisz na policję jako KRADZIEŻ to wpiszą, przesłuchają
    >ciebie, dadzą do szuflady, po miesiącu przyjdzie ci pismo że sprawa umożona
    >bo nic nie znależli i na tym koniec.

    A za rok labo dwa dostaniesz pismo, że własnie przy rutynowej kontroli
    jakichś tam małolatów, znalazał się Twój telefon. Co z tego, że w
    stanie agonalnym, ale się znalazł. I wykrywalność wzrosła.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 17. Data: 2012-12-14 20:08:30
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-12-14 16:20, jerzu pisze:
    > A za rok labo dwa dostaniesz pismo, że własnie przy rutynowej kontroli
    > jakichś tam małolatów, znalazał się Twój telefon.

    Szansa jak dwukrotne trafienie piątki w totolotka.
    Przy kontroli handlarza używanych już prędzej.
    Ale policja ma naprawdę ważniejsze rzeczy do roboty.
    A straż miejska, to już w ogóle nie nadąża z ważniejszymi.

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 18. Data: 2012-12-14 22:10:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 14 Dec 2012 20:08:30 +0100, $heikh el $hah napisał(a):

    > Szansa jak dwukrotne trafienie piątki w totolotka.
    > Przy kontroli handlarza używanych już prędzej.

    Handlarz pewnie wie co robi, i najpierw zmieni numery :-P

    > Ale policja ma naprawdę ważniejsze rzeczy do roboty.

    A nie prawda, o prosze - znalezli zanim ukradli :-)
    http://belchatow.naszemiasto.pl/artykul/1646395,poli
    cjanci-odzyskali-skradziony-telefon,id,t.html

    J.

  • 19. Data: 2012-12-14 22:16:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 14 Dec 2012 13:26:57 +0100, Chris napisał(a):
> [...]
    > dzieje, po miesiącu dostajesz papier że sprawa zostaje zmożona i to wszystko

    No tak nie calkiem. Statystyki spadaja, komendant goni policjantow ... do
    poprawiania statystyk, ale moze ktos odkryje ze trzeba parkingi patrolowac.

    Poza tym - auto nie laczy sie z centrala, i nie wystarczy poczekac az
    komputer wypluje potrzebne do znalezienia dane..

> [...]
    > to musi pan wytoczyć prywatnie sprawę kolesiowi a my panu damy papier że
    > towaru nie znaleziono ale i tak musi pan przychodzić na rozprawy

    No ale wtedy jest pewna szansa na odzyskanie straty.
    W ratach i z opoznieniem, ale zawsze.

    J.

  • 20. Data: 2012-12-14 23:46:47
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

> [...]

    > IMAI i masz nie namieżalny telefon który idzie na drugi koniec kraju na jakiś

    No zmień imei geniuszu w N8, no zmień. To nie nokie 3310. Weź skończ się
    kompromitować. Ale fakt, procedurę złodziejską masz opanowaną.